مخالفتی با افزایش حقوق کارگران ندارم

کرمان – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه شورای عالی مسئول تصمیم گیری در خصوص افزایش حقوق کارگران است گفت: هیچگونه مخالفتی با افزایش حقوق کارگران ندارم. محمدرضا پور ابراهیمی در گفتگو با فت فتو با اشاره به اظهار نظرهایی از قول وی در خصوص مخالفت با افزایش حقوق کارگران گفت: تصمیم نهایی […]

کرمان – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه شورای عالی مسئول تصمیم گیری در خصوص افزایش حقوق کارگران است گفت: هیچگونه مخالفتی با افزایش حقوق کارگران ندارم.

محمدرضا پور ابراهیمی در گفتگو با فت فتو با اشاره به اظهار نظرهایی از قول وی در خصوص مخالفت با افزایش حقوق کارگران گفت: تصمیم نهایی در خصوص افزایش حقوق کارگران با شورای عالی است و بنده هیچ مخالفتی با افزایش حقوق کارگران ندارم.

وی با اشاره به حقوق بازنشستگان نیز گفت: اصولاً حقوق بازنشستگان از منبع دیگری پرداخت می‌شود و ارتباطی با حقوق کارگران ندارد.

پور ابراهیمی افزود: نگرانی ما در خصوص تعدیل نیرو در برخی از واحدهای تولیدی به خصوص واحدهای کوچک و متوسط است به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم در مواردی که امکان تعدیل نیرو پس از رصد دقیق قانونی وجود دارد؛ میزان افزایش حقوق به صورت توافقی بین کارگر و کارفرما انجام شود و حتی دولت می‌تواند در این موارد نرخ مشخصی را اعلام کند که کارگران ضرر نکنند.

وی ادامه داد: همچنین باید افزایش حقوق در واحدهای تولیدی و خدماتی که امکان افزایش دارند مطابق نرخ مصوب کنونی انجام شود.

وی گفت: در نهایت تصمیم گیری در این زمینه با شورای عالی است و مسلماً ما در مجلس نهایت همکاری و پیگیری برای حمایت از کارگران را انجام می‌دهیم.

کد خبر ۵۴۸۰۶۱۴




مخالفتی با افزایش حقوق کارگران ندارم

منبع: مــهر
? مخالفتی با افزایش حقوق کارگران ندارم