مخابرات: اختلال اینترنت در کرمان تا هفته آینده ادامه دارد

کرمان – فت فتو – رییس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کرمان در خصوص اختلال و قطعی اینترنت خانگی و تجاری در این استان گفت: این اختلال به علت بروزرسانی و بهینه سازی شبکه پدید آمده که با توجه به برنامه فعلی تا سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه در برخی مناطق استان ادامه خواهد داشت. مهدی […]

کرمان – فت فتو – رییس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کرمان در خصوص اختلال و قطعی اینترنت خانگی و تجاری در این استان گفت: این اختلال به علت بروزرسانی و بهینه سازی شبکه پدید آمده که با توجه به برنامه فعلی تا سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه در برخی مناطق استان ادامه خواهد داشت.

مهدی دهقان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: اختلال به وجود آمده در شبکه اینترنت برخی مناطق استان کرمان باتوجه به هماهنگی با مرکز کنترل عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران برای بهینه سازی و بروزرسانی شبکه بوده است.

وی ادامه داد: حین انجام عملیات بروزرسانی در مراکز مخابراتی استان امکان وقوع اختلال و حتی قطع ارتباط مشترکان دیتای تجاری و خانگی شهرستان مربوطه وجود دارد.

دهقان با بیان اینکه بروزرسانی شبکه و به دنبال آن اختلال در برخی مناطق را از روز ۲۶ اردیبهشت ماه در برخی مناطق استان کرمان داشتیم گفت: اختلال به وجود آمده از ساعت ۲۴ تا ۴ بامداد امروز در منطقه شهرک مطهری کرمان به منظور بروزرسانی سامانه موسوم به «OS» و بسته های خدمات دهی بوده است.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه از ساعت ۲۴ تا ۴ بامداد در منطقه شهید مفتح کرمان، روز شنبه تا دوشنبه هشتم خرداد ماه در خیابان شهید قطبی نژاد کرمان و روز سه شنبه دهم خرداد نیز در مرکز اول شهر زرند عملیات بروزرسانی انجام می گیرد که احتمال بروز اختلال و قطعی اینترنت در این مناطق وجود دارد.




مخابرات: اختلال اینترنت در کرمان تا هفته آینده ادامه دارد

منبع: ایرنـا
? مخابرات: اختلال اینترنت در کرمان تا هفته آینده ادامه دارد