محکومیت ۹۰ میلیارد تومانی قاچاقچیان سوخت در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به تشکیل بیش از ۲۷۰۰ پرونده در زمینه قاچاق سوخت در سال جاری بیان کرد: متخلفان به پرداخت ۹۰۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند. ارسلان میری امروز ۱۸ مردادماه با اعلام این خبر گفت: به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت در چهار ماهه […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به تشکیل بیش از ۲۷۰۰ پرونده در زمینه قاچاق سوخت در سال جاری بیان کرد: متخلفان به پرداخت ۹۰۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

ارسلان میری امروز ۱۸ مردادماه با اعلام این خبر گفت: به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت در چهار ماهه ابتدای امسال ۲۷۳۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان کرمان تشکیل شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۱۷ فقره را شرکت نفت کرمان، بقیه را فراجا و سازمان صمت استان به تعزیرات حکومتی ارسال کرده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: تاکنون ۲۷۲۴ پرونده مختومه شده و متخلفان به پرداخت ۹۰۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

میری گفت: برای ۵۳ جایگاه‌دار متخلف که اقدام به فروش فرآورده‌های نفتی خارج از ضوابط تعیینی دولت کردند، پرونده تشکیل و ۲۸۲ میلیارد ریال جریمه برای این جایگاه‌داران تعیین شد.

وی در ادامه افزود: عمده قاچاق سوخت در استان کرمان به ترتیب مربوط به نفت گاز به میزان دو میلیون و ۱۹۳ هزار لیتر، بنزین به میزان ۲۶۸ هزار لیتر و نفت سفید به میزان ۲۶ هزار لیتر است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به آثار مخرب قاچاق بر نظم اقتصادی کشور گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از مراجع رسیدگی به تخلفات قاچاق فرآورده‌های نفتی بر خود لازم می‌داند در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون مهار تورم و رشد تولید، از همه ظرفیت خود و دستگاه‌های همکار که در امر مبارزه با قاچاق سوخت مشارکت دارند همچون فراجا، شرکت نفت و سازمان صمت نهایت استفاده را داشته باشد.  

انتهای پیام




محکومیت ۹۰ میلیارد تومانی قاچاقچیان سوخت در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? محکومیت ۹۰ میلیارد تومانی قاچاقچیان سوخت در استان کرمان