محکومیت باشگاه مس کرمان و نفت مسجد سلیمان

باشگاه مس کرمان که به تازگی به لیگ دسته اول کشور سقوط کرده است محکوم به پرداخت بدهی به بازیکن سابق این تیم شد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت کاوه جغتاپور از باشگاه دریای کاسپین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال […]

باشگاه مس کرمان که به تازگی به لیگ دسته اول کشور سقوط کرده است محکوم به پرداخت بدهی به بازیکن سابق این تیم شد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت کاوه جغتاپور از باشگاه دریای کاسپین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و۶۳۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت مهیار زحمتکش از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت امیر محبی دوبخشری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۷۷۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت میثم زمانی از باشگاه استقلال خوزستان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت محمد قربانیان از باشگاه شهدای بابلسر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۸ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت فرهاد قلی زاده از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خوهان محکوم شد.

* در پی شکایت امیر مکینه کار از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* با توجه به شکایت علی خماند از رحمان جعفری، بازیکن شمس آذرقزوین، وی به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (علی خماند) محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به مازاد خواسته خواهان به میزان یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر ۵۸۱۵۲۱۸




محکومیت باشگاه مس کرمان و نفت مسجد سلیمان

منبع: مــهر
? محکومیت باشگاه مس کرمان و نفت مسجد سلیمان