محور کهنوج_بندرعباس پس از ۳ ساعت انسداد بازگشایی شد

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بازگشایی لاین مسدودشده محور کهنوج_بندرعباس به علت تصادف ۲ تانکر حامل گاز طی عصر امروز پنجشنبه خبر داد. مسعود جمیلی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار داشت: ظهر امروز در برخورد ۲ تانکر […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بازگشایی لاین مسدودشده محور کهنوج_بندرعباس به علت تصادف ۲ تانکر حامل گاز طی عصر امروز پنجشنبه خبر داد.

مسعود جمیلی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار داشت: ظهر امروز در برخورد ۲ تانکر حمل گاز در لاین رفت محور کهنوج -بندرعباس محدوده گردنه بارگاه این مسیر مسدود شد. 
وی ادامه داد: با همت راهداران‌ کهنوجی کمتر از ۳ ساعت این محور بازگشایی شد.
جمیلی تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهنوج از زمان بروز حادثه، راهداران را به محل اعزام و ضمن ایمن سازی محل، مسیر جایگزین ایمن شد.

وی گفت: با توجه به واژگونی دو دستگاه تانکر ویژه حمل گاز و انسداد کامل مسیر با نظر کارشناسان ایمنی و پلیس راه و تاییدیه ایمنی، عملیات بازگشایی محور با دستگاههای راهداری و جرثقیل انجام شد، این مسیر در حال حاظر باز است و تردد در آن جریان دارد.
مدیرکل راهداری جنوب کرمان اظهارداشت: در زمان بروز حوادث رانندگی و اتفاقاتی از این دست اطلاع رسانی به شماره ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه ها و حمل و نقل می تواند مجموعه راهداری و دیگر دستگاه ها را در حضور بموقع در محل کمک کند.



منبع:ایرنـا
-محور کهنوج_بندرعباس پس از ۳ ساعت انسداد بازگشایی شد