محورهای منوجان-هشتبندی و رودبار_کهنوج در جنوب کرمان مسدود است

فت فتو/کرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در محور منوجان به هشتبندی استان هرمزگان در محدوده تجدانو و محور رودبار_ کهنوج در محل آبنمای مظفرآباد به‌علت طغیان رودخانه فصلی این مسیرها تا اطلاع ثانوی مسدود است. مجتبی محمودی امروز ۲۸ دی ماه. با اعلام این خبر گفت: در […]

فت فتو/کرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در محور منوجان به هشتبندی استان هرمزگان در محدوده تجدانو و محور رودبار_ کهنوج در محل آبنمای مظفرآباد به‌علت طغیان رودخانه فصلی این مسیرها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مجتبی محمودی امروز ۲۸ دی ماه. با اعلام این خبر گفت: در محور منوجان به هشتبندی استان هرمزگان در محدوده تجدانو و محور رودبار_ کهنوج در محل آبنمای مظفرآباد بعلت طغیان رودخانه فصلی مسدود این مسیرها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی از فعال بودن ۸ تیم راهداری در قالب ۸۰ نفر نیروی راهدار در مجموعه راه های جنوب کرمان خبر داد و افزود: تا پایان دیشب با توجه به بارش برف در گردنه های برفگیر، کار عملیات برف روبی در سطح جاده های برفگیر با دستگاه های راهداری انجام شد و هیچ جاده مسدودی نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در برخی از جاده های روستایی جنوب کرمان به علت بارش باران، برخی نقاط دچار آب‌بردگی شده اند که پس از راه های اصلی و شریانی به همت عوامل راهداری و دستگاه های راهداری، این تخریب ها هم بر طرف خواهد شد.

محمودی پدیده غالب جوی را مه گرفتگی عنوان کرد و افزود: هم اکنون در برخی از جاده های جنوب کرمان با توجه به گزارش گشت های راهداری و دوربین های نظارت تصویری، شاهد پدیده مه و کاهش دید افقی هستیم.

محمودی از رانندگان خواست به علت کاهش دید افقی، جوانب احتیاط را رعایت و از سالم بودن چراغ ها برای ورود به این مناطق اطمینان حاصل کنند.

بر اساس گزارش اداره کل راهداری جنوب کرمان، سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان برای پاسخگویی به مردم و رانندگان از وضعیت‌ جوی فعال است.

انتهای پیام




محورهای منوجان-هشتبندی و رودبار_کهنوج در جنوب کرمان مسدود است

منبع: ایـسنا
? محورهای منوجان-هشتبندی و رودبار_کهنوج در جنوب کرمان مسدود است