محورهای تبلیغات از نگاه امام جمعه کرمان

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان محتوای ارزشی، اطلاع‌رسانی محتوا و جهت‌دار بودن محتوا را سه محور تبلیغات برشمرد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز ۱۰ مردادماه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ سه محور اساسی و مهم دارد. او محتوای ارزشی، اطلاع‌رسانی محتوا و جهت‌دار بودن […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان محتوای ارزشی، اطلاع‌رسانی محتوا و جهت‌دار بودن محتوا را سه محور تبلیغات برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز ۱۰ مردادماه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ سه محور اساسی و مهم دارد.

او محتوای ارزشی، اطلاع‌رسانی محتوا و جهت‌دار بودن محتوا را سه محور تبلیغات برشمرد و ادامه داد: توجه به محتوای ارزشی در چهارچوب دین و محفل و مجلس حول این محتوا باید بگردد. در زمینه اطلاع‌رسانی محتوا به مخاطبین، محتوا باید جهت‌دار باشد که جهت آن را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشخص می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: دست اندرکاران تبلیغات اسلامی بخشی از عمر خود را در راستای آگاهی‌ بخشی و بصیرت افزایی صرف کرده‌اند.

به گزارش نذیر کرمان، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مردادماه ۱۳۵۹ برای ساماندهی مراسم انقلاب و ملی و مذهبی تاسیس شد.

او با تبیین همکاری دستگاه‌ها و آحاد مردم در طی این چهار دهه برای برگزاری مراسم ملی و مذهبی اظهار کرد: این شورا بستر مناسب برای حضور مردم در صحنه‌های انقلاب را از جمله مراسم ۲۲ بهمن‌ماه فراهم کرد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان کرمان با یادآوری برگزاری مراسم با شکوه ملی در ۴۰ سال گذشته عنوان کرد: در سال گذشته در شهر کرمان ۱۶۰ هزار نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند.

او با انتقاد از عدم همکاری دو دستگاه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، بیان کرد: اگر همکاری همه سازمان‌ها و نهادها نباشد، مراسم ملی و مذهبی با شکوه برگزار نمی‌شود اما خوشبختانه در استان کرمان به غیر از دو دستگاه، همه نهادها و دستگاه‌ها همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام




محورهای تبلیغات از نگاه امام جمعه کرمان

منبع: ایـسنا
? محورهای تبلیغات از نگاه امام جمعه کرمان