محموله ۶۰۲ کیلویی موادمخدر در سیرجان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف ۶۰۲ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سرهنگ‌ امیر مرتضی سبتکی در خصوص خبر کشف ماده مخدر در شهرستان سیرجان عنوان کرد: افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی حین کنترل […]

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف ۶۰۲ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سرهنگ‌ امیر مرتضی سبتکی در خصوص خبر کشف ماده مخدر در شهرستان سیرجان عنوان کرد: افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی حین کنترل محورهای مواصلاتی به منظور تنگ کردن عرضه بر سودگران مرگ از حمل محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان در محور کرمان به سیرجان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران پلیس موفق شدند طی یک عملیات تعقیب و گریز، این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۶۰۲ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی با اشاره با متواری شدن قاچاقچیان در این عملیات تعقیب و گریز خاطرنشان کرد: در سایه اشرافیت اطلاعاتی که منجر به کشف این محلوله سنگین مواد افیونی در شهرستان سیرجان شد، سودگران مرگ و عاملان نابودی نسل جوان باید در هر کجای کشور منتظر ضربات سنگینی از خادمان نظم و امنیت باشند.

شایان ذکر است؛ سیرجان در فاصله ۱۸۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

انتهای خبر/ طهماسبی




محموله ۶۰۲ کیلویی موادمخدر در سیرجان کشف شد

منبع:آرمـان
? محموله ۶۰۲ کیلویی موادمخدر در سیرجان کشف شد