محل دپوی ماده مخدر تریاک در کهنوج لو رفت

فرمانده انتظامی کهنوج از کشف محل دپوی ۲۱۵کیلوگرم تریاک در یک منزل روستایی خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان »به نقل از پایگاه خبری کهنوجی ها ،  سرهنگ علیرضا امیری  گفت: ماموران پاسگاه چاه حاجی شهرستان  کهنوج  در پی دریافت خبری موثق مبنی بر اینکه چند قاچاقچی یک محموله سنگین […]

فرمانده انتظامی کهنوج از کشف محل دپوی ۲۱۵کیلوگرم تریاک در یک منزل روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان »به نقل از پایگاه خبری کهنوجی ها ،  سرهنگ علیرضا امیری  گفت: ماموران پاسگاه چاه حاجی شهرستان  کهنوج  در پی دریافت خبری موثق مبنی بر اینکه چند قاچاقچی یک محموله سنگین موادمخدر را در یک منزل روستایی دپو کرده و قصد انتقال آن به مرکز کشور را دارند، به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این رابطه ماموران با بررسی‌های اطلاعاتی و شناسایی موقعیت مورد نظر ضمن هماهنگی قضائی به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد در بازرسی از این منزل ۲۱۵ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی در پایان خاطر نشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر علاوه بر اجرای اینگونه ماموریت‌های پلیسی نیازمند همکاری همه افراد جامعه با پلیس و دوری از هرگونه گرایش به مواد افیونی است.

انتهای خبر/




محل دپوی ماده مخدر تریاک در کهنوج لو رفت

منبع:آرمـان
? محل دپوی ماده مخدر تریاک در کهنوج لو رفت