محفل جزءخوانی قرآن در روستاهای محروم فاریاب برگزار شد

ابوذر امیری گفت: برگزاری محافل قرآنی باعث گسترش معنویت در جامعه خواهد شد، در همین راستا محافل جمع خوانی قرآن و ختم صلوات همزمان با ماه مبارک رمضان در روستاهای محروم شهرستان در حال برگزاری است. به گزارش فت فتو ، ابوذر امیری، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان فاریاب در مصاحبه با خبرنگار ما […]

ابوذر امیری گفت: برگزاری محافل قرآنی باعث گسترش معنویت در جامعه خواهد شد، در همین راستا محافل جمع خوانی قرآن و ختم صلوات همزمان با ماه مبارک رمضان در روستاهای محروم شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش فت فتو ، ابوذر امیری، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان فاریاب در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: ماه رمضان، ماه آشتی و انس با قرآن و ماه تدبر در آیات کتاب آسمانی است و در روایات متعددی ثواب قرائت یک آیه برابر با ختم قرآن است.

امیری با اشاره بر اینکه برگزاری محافل قرآنی باعث گسترش معنویت در جامعه خواهد شد تاکید کرد: در همین راستا محافل جمع خوانی قرآن و ختم صلوات در روستاهای محروم شهرستان در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و در این محافل روزانه یک جزء از قرآن ختم می شود.

مسئول کانون های خدمت رضوی بیان کرد: محافل قرآنی فرصتی مناسب برای انس بیشتر مردم به ویژه جوانان و‌ نوجوانان با کلام وحی است و باید از این فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی استفاده کرد.

انتهای پیام/




محفل جزءخوانی قرآن در روستاهای محروم فاریاب برگزار شد

منبع:آرمـان
? محفل جزءخوانی قرآن در روستاهای محروم فاریاب برگزار شد