محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در کرمان برگزار شد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، همزمان با سراسر کشور و به‌مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموزان کرمانی امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در بیش از ۵ هزار مدرسه و ۳۷ دارالقرآن استان برگزار شد. این محفل نورانی در شهر کرمان با حضور بیش از یک‌هزار دانش‌آموز به‌صورت […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، همزمان با سراسر کشور و به‌مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموزان کرمانی امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در بیش از ۵ هزار مدرسه و ۳۷ دارالقرآن استان برگزار شد. این محفل نورانی در شهر کرمان با حضور بیش از یک‌هزار دانش‌آموز به‌صورت متمرکز در حسینیه ثارالله برگزار شد.

سید‌اصغر سادات‌حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در حاشیه برگزاری مراسم، گفت: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن دانش‌آموزی، تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن، آموزه‌های قرآنی و مصونیت جوانان و نوجوانان با بهره گیری از معارف قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) است.

سادات‌حسینی با بیان اینکه هدف اصلی سند تحول بنیادین یعنی پرورش عبد صالح، با بهره‌گیری از قرآن و انس و الفت با کلام الهی محقق می‌شود، اظهار کرد: برپایی چنین محافلی در واقع برای ادامه مسیر نورانی شهدا کمک کننده است و امیدواریم نسل جدید در زندگی خود از سیره، رفتار و گفتار شهدا سرمشق بگیرند.

انتهای پیام




محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در کرمان برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در کرمان برگزار شد