محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در روستاهای زرند

فرماندار زرند گفت: آسفالت راه و لوله‌کشی آب روستای رحمت‌آباد سنگ با همکاری بسیج سازندگی با کمترین هزینه انجام شد. به گزارش نذیر کرمان، سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار شهرستان زرند عصر امروز در بازدید از طرح‌های در دست اجرای روستای رحمت‌آباد سنگ با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرستان با همکاری بسیج سازندگی و سپاه […]

فرماندار زرند گفت: آسفالت راه و لوله‌کشی آب روستای رحمت‌آباد سنگ با همکاری بسیج سازندگی با کمترین هزینه انجام شد.

به گزارش نذیر کرمان، سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار شهرستان زرند عصر امروز در بازدید از طرح‌های در دست اجرای روستای رحمت‌آباد سنگ با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرستان با همکاری بسیج سازندگی و سپاه ثارالله استان پیرامون نهضت خدمت‌رسانی به مناطق محروم بوده است، اظهار داشت: ۴ و نیم کیلومتر آسفالت که امروز با همکاری بسیج سازندگی در حال انجام است، اگر به‌صورت پیمانی انجام می‌شد بالای ١٠٠ میلیارد تومان هزینه داشت، اما بحمدالله با مبلغی بسیار کمتر در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در بحث آبنما‌های این مسیر نیز اعتبار قابل توجهی نیاز بود، لکن با همکاری بسیج هزینه کاهش یافت، افزود: زیرساخت آب شرب این روستا نیز ٧٠٠ متر انجام شده و مشکل آب آن حل شده است.

حسینی‌نژاد در خصوص تکمیل مدرسه روستا نیز قول پیگیری و مساعدت داد تا با حمایت سازمان عمران و نوسازی مدارس این واحد آموزشی برای سال آینده آماده افتتاح شود.




محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در روستاهای زرند

منبع: تــابناک
? محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در روستاهای زرند