محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان برای گردشگری مقاومت وجود ندارد

نذیر کرمان/کرمان معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان در زمینه گردشگری مقاومت وجود ندارد و ما منتظر برنامه‌های ویژه استان در این حوزه هستیم. جواد واحدی در گفت و گو با نذیر کرمان، درباره میزان اعتبارات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای گردشگری مقاومت […]

نذیر کرمان/کرمان معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان در زمینه گردشگری مقاومت وجود ندارد و ما منتظر برنامه‌های ویژه استان در این حوزه هستیم.

جواد واحدی در گفت و گو با نذیر کرمان، درباره میزان اعتبارات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای گردشگری مقاومت و مذهبی به استان کرمان اظهار کرد: شروع گردشگری مقاومت از استان کرمان بود.

او سردار حاج قاسم سلیمانی را یک شخصیت ویژه فرهنگی دانست و ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی در دنیا حرف برای گفتن دارد و راهی که برای بقای نظام ایجاد کرده برای وزارتخانه میراث فرهنگی بسیار مهم است. 

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: اعتباری که باید برای گردشگری مقاومت بگذاریم، نامحدود است و ما منتظر برنامه های ویژه استان کرمان در این حوزه هستیم. البته مواردی در ردیف بودجه در بحث گردشگری مقاومت آورده و ابلاغ شده است.

او تصریح کرد: استان کرمان هر اعتباری برای گردشگری مقاومت نیاز داشته باشد، اختصاص خواهیم داد، و در حوزه گردشگری کم کاری در این استان نداشته ایم.

بازدید رایگان زائران مرقد سردار دلها از تأسیسات گردشگری

سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نیز درباره برنامه‌های این اداره کل در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سال جاری به نذیر کرمان گفت: در سال گذشته این سازمان برنامه‌هایی برای سالگرد اجرا کرد و ما عضو ستاد اسکان هستیم و به زائران خدمات می‌دهیم.

او ادامه داد: همه زائران مرقد سردار دل‌ها در ایام سالگرد شهادت، به صورت رایگان از تأسیسات گردشگری بازدید خواهند داشت و احتمالاً همایش گردشگری مقاومت را در آن ایام برگزار خواهیم کرد.

شاهرخی اضافه کرد: زیرساخت های گردشگری استان تکمیل و بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان هزینه زیرساخت‌ها شده تا بتوانیم خدمات بهتری به گردشگران بدهیم که یکی از آنها گردشگری مقاومت است.

انتهای پیام




محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان برای گردشگری مقاومت وجود ندارد

منبع: ایـسنا
? محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان برای گردشگری مقاومت وجود ندارد