محدودیت‌های کرونایی در کرمان از مجاری رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود

کرمان – مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا در کرمان با رد برخی اخبار در خصوص محدودیت‌های کرونایی در کرمان گفت: هر گونه تصمیم گیری در این زمینه به صورت رسمی اطلاع رسانی می‌شود. به گزارش فت فتو، مجتبی اسدی‌زاده در واکنش به برخی اخبار خلاف واقع طی روزهای اخیر مبنی بر اعمال بعضی محدودیت‌های کرونایی […]

کرمان – مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا در کرمان با رد برخی اخبار در خصوص محدودیت‌های کرونایی در کرمان گفت: هر گونه تصمیم گیری در این زمینه به صورت رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش فت فتو، مجتبی اسدی‌زاده در واکنش به برخی اخبار خلاف واقع طی روزهای اخیر مبنی بر اعمال بعضی محدودیت‌های کرونایی درباره برگزاری مراسم مختلف تاکید کرد که محدودیت‌های کرونایی از طریق مجاری و رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود و شهروندان به شایعات توجه نکنند.

وی در این زمینه گفت: اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با بخشنامه‌ها، تصمیم‌ها و محدودیت‌های کرونایی تنها از طریق رسانه‌های رسمی مورد تأیید و مرجع اطلاع رسانی می‌شود.

اسدی‌زاده با اشاره به انتشار برخی اخبار غیرواقعی در شبکه‌های اجتماعی درباره محدودیت‌های کرونایی در استان عنوان کرد: اعمال هرگونه محدودیت کرونایی در گرو طرح این موضوع و اتخاذ تصمیم در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و تأیید نهایی از سوی ستاد متناظر ملی است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت، پیشگیری و مقابله با کرونا در کرمان افزود: شهروندان هرگونه اخبار مربوطه را تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری و سایر رسانه‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

اسدی‌زاده ادامه داد: این اطمینان وجود دارد که در صورت هرگونه تصمیم‌گیری و اعمال محدودیت جدید، موضوع در رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان بیان کرد: انتظار می‌رود مردم صرفاً به هشدارهایی که از مراجع رسمی اعلام می‌شود توجه کنند و از دامن زدن به شایعات و بازنشر اخبار جعلی که آرامش جامعه را بر هم می‌زند بپرهیزند.

کد خبر ۵۵۴۳۵۵۷




محدودیت‌های کرونایی در کرمان از مجاری رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود

منبع: مــهر
? محدودیت‌های کرونایی در کرمان از مجاری رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود