محدودیت‌های ترافیکی ویژه انتخابات در کرمان اعلام شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: از ساعت ۲۲ روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه جاری تردد هرگونه وسایل نقلیه به جز وسایل نقلیه دارای مجوز و برچسب در مسیرهای منتهی به فرمانداری‌های استان به عنوان ستادهای مرکزی انتخابات ممنوع خواهد بود. سرهنگ اسماعیل خوشوقت امروز ۹ اسفندماه در تشریح این خبر بیان […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: از ساعت ۲۲ روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه جاری تردد هرگونه وسایل نقلیه به جز وسایل نقلیه دارای مجوز و برچسب در مسیرهای منتهی به فرمانداری‌های استان به عنوان ستادهای مرکزی انتخابات ممنوع خواهد بود.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت امروز ۹ اسفندماه در تشریح این خبر بیان کرد: این ممنوعیت در شهر کرمان از میدان بسیج به سمت خیابان و میدان شورا تا تقاطع پاسداران و مسیر غرب به شرق خیابان شهید رجایی به سمت تقاطع پاسداران اجرا خواهد شد و تا پایان رای‌گیری، جمع‌آوری صندوق آرا و اعلام نتیجه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز مسیرهای مقابل فرمانداری‌ها ممنوعیت تردد خواهد داشت و فقط امکان تردد خودروهای مرتبط با انتخابات و دارای مجوز ممکن است.

به گزارش نذیر کرمان، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام




محدودیت‌های ترافیکی ویژه انتخابات در کرمان اعلام شد

منبع: ایـسنا
? محدودیت‌های ترافیکی ویژه انتخابات در کرمان اعلام شد