محدودیت‌های ترافیکی هفته مقاومت در کرمان اعلام شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از میدان بیرم آباد به سمت بلوار شهید پورجعفری و همچنین از پل سیدی به سمت بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و بلوار شهید پورجعفری ممنوع است. سرهنگ اسماعیل خوشوقت پیش از ظهر امروز ۱۰ […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از میدان بیرم آباد به سمت بلوار شهید پورجعفری و همچنین از پل سیدی به سمت بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و بلوار شهید پورجعفری ممنوع است.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت پیش از ظهر امروز ۱۰ دی ماه در نشست خبری اظهار کرد: در راستای تسهیل ترافیک در گلزار شهدای کرمان در هفته مقاومت اقدامات خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: از ۱۲ دی ماه جاری همه مسیرهای منتهی به گلزار شهدا مسدود خواهند شد و تا پایان هفته مقاومت این محدودیت‌ها ادامه خواهند داشت. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به وجود دو پارکینگ با ظرفیت بالا در گلزار شهدا اظهار کرد: عبور خودروها در این دو پارکینگ کاملاً مجزا شده و ۲۵۰۰ ظرفیت برای خودروهای شخصی و در پارکینگ اتوبوس‌ها جای پارک حدود ۱۵۰ اتوبوس وجود دارد.

وی به مردم توصیه کرد که از خودروهای عمومی استفاده کنند و افزود: به تعداد کافی اتوبوس برای جابجایی مردم پیش بینی شده و همچنین ۵۰ دستگاه ون نیز برای جابجایی مردم، شهرداری در نظر گرفته است.

خوشوقت تاکید کرد: ۱۳ دی ماه تردد هرگونه وسیله نقلیه در خیابان‌های شهدا از تقاطع عصای سفید(آلاشت_شهدا) به سمت گلزار ممنوع است. در بلوار شهید پورجعفری از سمت تخت دریاقلی بیگ، دوربرگردان اول و از سمت بلوار آیت‌الله خامنه‌ای به سمت گلزار، دوربرگردان روبروی پمپ بنزین به سمت گنبد جبلیه تردد ممنوع خواهد بود و هیچ خودرویی در طول مسیر نباید پارک شود.

جان باختن ۱۹۵ نفر در تصادفات درون شهری استان کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان در ادامه سخنانش درباره خدمات پلیس در طول ۹ ماهه گذشته اظهار کرد: پلیس حدود دو میلیون خدمت به مردم استان ارائه کرده است.

وی از جان باختن ۱۹۵ نفر در تصادفات درون شهری استان کرمان در ۹ ماهه امسال خبر داد و تصریح کرد: در این بازه زمانی حدود ۹۳۰۵ فقره تصادف درون شهری در سطح استان رخ داده که ۶۳۶۸ فقره آن جرحی بوده و ۱۹۵ نفر در این تصادفات فوت کرده‌اند.

خوشوقت بیان کرد: شهرستان کرمان با ۵۰ درصد بیشترین سهم تصادفات و شهرستان‌های سیرجان و بم در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی با بیان این مطلب که ۳۲ درصد علت تصادفات درون شهری عدم توجه به جلو و ۲۶ درصد نیز عدم رعایت حق تقدم است، ادامه داد: متاسفانه ۴۳ درصد فوتی‌های درون شهری استان مربوط به عابران پیاده و ۳۶ درصد دیگر آن موتورسیکلت سواران است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان این مطلب که یک میلیون و ۸۰۰ هزار راننده اعمال قانون شده‌اند، اظهار کرد: ۲۵۰ خودرویی که شب ها برای مردم مزاحمت و آلودگی صوتی ایجاد می‌کرند، توقیف کردیم.

سرهنگ پاک ایزدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان نیز گفت: در هفته مقاومت، مردم حتماً از پارکینگ‌ها استفاده کنند و امنیت آن تامین است.

وی ادامه داد: در پاکینگ‌ها هم مکانیک و هم صافکار مستقر هستند.

انتهای پیام




محدودیت‌های ترافیکی هفته مقاومت در کرمان اعلام شد

منبع: ایـسنا
? محدودیت‌های ترافیکی هفته مقاومت در کرمان اعلام شد