محبوبیت نیروی انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر در بین مردم بیشتر شد

فت فتو/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی در جریانات مختلف کار خود را بخوبی و به موقع انجام داده و با تمام وجود پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستاده است بیان کرد: هرچند در اغتشاشات اخیر توسط اغتشاشگران، نیروهای انتظامی مورد بی مهری قرار گرفتند اما محبوبیت […]

فت فتو/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی در جریانات مختلف کار خود را بخوبی و به موقع انجام داده و با تمام وجود پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستاده است بیان کرد: هرچند در اغتشاشات اخیر توسط اغتشاشگران، نیروهای انتظامی مورد بی مهری قرار گرفتند اما محبوبیت آنها در بین مردم بیشتر شد.

رضا رضایی در دیدار معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان با وی، با تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری نیروی انتظامی با آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرائم در جامعه است.

وی با تاکید بر نقش موثر نیروی انتظامی در جلوگیری از آسیب های گوناگون در مدارس گفت: زمینه حضور نیروی انتظامی در تمامی مدارس استان فراهم شده و جلسات تخصصی نیروی انتظامی و مدیران مدارس به صورت شهرستانی و منطقه ای برگزار می شود.

رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی در جریانات مختلف کار خود را بخوبی و به موقع انجام داده و با تمام وجود پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستاده است بیان کرد: هرچند در اغتشاشات اخیر توسط اغتشاشگران، نیروهای انتظامی مورد بی مهری قرار گرفتند اما محبوبیت آنها در بین مردم بیشتر شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از امنیت به عنوان با ارزش ترین نعمت نام برد و افزود: نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت است و امنیت کنونی مرهون زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است.

رضایی ورود نیروی انسانی توانمند، متعهد و کارآمد را در نیروی انتظامی ضروری دانست و گفت: تمامی ظرفیت های مدارس و آموزش و پرورش جهت ارسال دستورالعمل های جذب نیروی انسانی کارآمد در خدمت نیروی انتظامی است.

انتهای پیام




محبوبیت نیروی انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر در بین مردم بیشتر شد

منبع: ایـسنا
? محبوبیت نیروی انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر در بین مردم بیشتر شد