محبت و خدمت به خلق؛ خیری ماندگار

امام جمعه راین گفت: خدمت به همنوع یکی از نعمت های الهی است که خداوند به ما عطا کرده و ما باید همیشه از این نعمت برای تأمین نیازهای جامعه استفاده کنیم. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری فت فتو؛ طی مراسمی که در تاریخ ۲۰دیماه  با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس اداره آموزش و […]

امام جمعه راین گفت: خدمت به همنوع یکی از نعمت های الهی است که خداوند به ما عطا کرده و ما باید همیشه از این نعمت برای تأمین نیازهای جامعه استفاده کنیم.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری فت فتو؛ طی مراسمی که در تاریخ ۲۰دیماه  با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس اداره آموزش و پرورش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج پیامبر اعظم(ص)، معاونین و کارشناسان حوزه ستادی، عوامل اجرايي، اعضای انجمن و مربیان و دانش آموزان مدرسه شهید شهاب حسین پور یک دستگاه ویلچر به مرکز بهداشت و درمان منطقه راین اهدا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسماعیل زاده در این مراسم طي سخنانی ضمن تسلیت  سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و تقدیر از کار خیرخواهانه دانش آموزان گفت: خدمت به همنوع یکی از نعمت های الهی است که خداوند به ما عطا کرده و ما باید همیشه از این نعمت برای تأمین نیازهای جامعه استفاده کنیم.

حمدالله رحیمی  رئیس اداره آموزش و پرورش راین نیز ضمن تحسین دانش آموزان اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان و كمك به همنوعان علاوه بر وظیفه انسانی، رسالتی اخلاقی است كه در دین مبین اسلام و سیره ائمه معصوم(ع) مورد تأكید و سفارش قرار گرفته است.

مدیر مدرسه شهید شهاب حسین پور نیز در ادامه ضمن تشکر از دانش آموزان، خانواده ها، اعضای انجمن اولیاء و مربیان، معاونین و عوامل اجرايي مدرسه، هدف از انجام این کار خداپسندانه را تقویت حس نیکوکاری، انفاق و کمک به همنوع در بین دانش آموزان برشمرد. سید علی افضلی افزود: این ویلچر با کمک دانش آموزان این مدرسه به ارزش ۳۰ میلیون ریال خریداری و امروز در آستانه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به مرکز بهداشت و درمان منطقه راین اهدا گردید.

شایان ذکر است در این مراسم دانش آموزان سرود رفیق شهیدم را اجرا نموده و با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ تاج الدینی




محبت و خدمت به خلق؛ خیری ماندگار

منبع:آرمـان
? محبت و خدمت به خلق؛ خیری ماندگار