محافظت از نظامات فکری شهید سلیمانی با راه‌اندازی ستاد مکتب حاج قاسم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در شورای سیاست‌گذاری مکتب حاج قاسم، ستاد مکتب حاج قاسم را راه‌اندازی کردیم تا از نظامات فکری این شهید محافظت کنیم. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز مراسم افتتاحیه برنامه راویان مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه هایتک ماهان برگزار شد.   سردار محمدعلی نظری […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در شورای سیاست‌گذاری مکتب حاج قاسم، ستاد مکتب حاج قاسم را راه‌اندازی کردیم تا از نظامات فکری این شهید محافظت کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز مراسم افتتاحیه برنامه راویان مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه هایتک ماهان برگزار شد.

 
سردار محمدعلی نظری در این مراسم با اشاره به اینکه حاج قاسم هزار و دوازدهمین شهید گلزار شهدا کرمان است و با تاکید بر تاثیرگذاری این گلزار شهدا گفت: حاج قاسم برای هر گردان و رده مربی اخلاق در نظر گرفته بودند؛ شهید سلیمانی مبتکر بسیاری از زیر ساخت‌هایی است که امروز در جای‌جای کشور انجام می‌شود.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه گلزار سیکل شهدا، بیت‌الزهرا و موزه دفاع مقدس هر کدام سری دارند، عنوان کرد: در این اماکن علاوه بر برگزاری سالگردهای شهید سلیمانی به جهت حفاظت از مکتب شهید سلیمانی در طول سال کارهای متعددی انجام شده است.
 
وی ابراز کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که به شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب باید نگاه شود، در کل استان کارهای خوبی آغاز کردیم، این امر مقام معظم رهبری، مسئولیت سنگینی را بر عهده مردم و مسئولان گذاشته است.
 
سردار نظری اظهار کرد: در شورای سیاست‌گذاری مکتب حاج قاسم، ستاد مکتب حاج قاسم را راه‌اندازی کردیم تا از نظامات فکری این شهید محافظت کنیم.

انتهای خبر/پ.م




محافظت از نظامات فکری شهید سلیمانی با راه‌اندازی ستاد مکتب حاج قاسم

منبع:آرمـان
? محافظت از نظامات فکری شهید سلیمانی با راه‌اندازی ستاد مکتب حاج قاسم