مجوز برای کلیّه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری لازم و ضروری است

امام جمعه راین گفت: داشتن مجوز برای کلیّه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری را لازم و ضروری و در راستای فرمایشات رهبری دانستند که باید در شهر به جدّ پیگیری و انجام شود. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ترویج فرهنگ آداب و سنن نوروز باستانی ایرانی‌اسلامی و ماه‌رمضان با حضور امام جمعه […]

امام جمعه راین گفت: داشتن مجوز برای کلیّه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری را لازم و ضروری و در راستای فرمایشات رهبری دانستند که باید در شهر به جدّ پیگیری و انجام شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ترویج فرهنگ آداب و سنن نوروز باستانی ایرانی‌اسلامی و ماه‌رمضان با حضور امام جمعه راین و اعضای شورای فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات مسجد جامع راین برگزار گردید.

امام جمعه راین به ارائه مطالبی در مورد نوروز از دیدگاه بزرگان دین و مذهب پرداخت و با اشاره به ولنگاری فرهنگی از دیدگاه رهبری، گفت: داشتن مجوز برای کلیّه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری را لازم و ضروری و در راستای فرمایشات رهبری دانستند که باید در شهر به جدّپیگیری و انجام شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل زاده ضمن تبریک ایام شعبانیه، غرض‌ذاتی از علم را عمل دانستند و با اشاره به این که در فرهنگ نیز ما آزاد نیستیم افزود: وظیفه این است که به علم‌مان عمل کنیم و در مواردی که نمی‌دانیم از علماء بپرسیم.

وی همچنین با اشاره به گرفتار شدن در فرهنگ غربی بیان کرد: ما سال‌هاست فرهنگ اصلی خود را کنار گذاشته و فرهنگ غربی را جایگزین می‌کنیم در حالی که در فرهنگ، فرهنگ‌گذار باید مواظب باشد سنّت‌ها و قوانین حسنه را ایجاد کند و رواج دهد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




مجوز برای کلیّه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری لازم و ضروری است

منبع:آرمـان
? مجوز برای کلیّه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری لازم و ضروری است