مجموعه های شهرداری برای جمع‌آوری سریع‌تر آب‌های سطحی همکاری کنند

کرمان- معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، بر ضروت همکاری بیشتر مجموعه شهرداری برای جمع‌آوری سریع‌تر آب‌های سطحی، تأکید کرد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محمود ایرانمنش، در جلسه‌ای که با حضور معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، مدیران عامل سازمان مدیریت پسماند و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، […]

کرمان- معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، بر ضروت همکاری بیشتر مجموعه شهرداری برای جمع‌آوری سریع‌تر آب‌های سطحی، تأکید کرد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محمود ایرانمنش، در جلسه‌ای که با حضور معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، مدیران عامل سازمان مدیریت پسماند و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، مدیر واحد خدمات و تأسیسات شهرداری و معاونان شهرداران مناطق پنج‌گانه برگزار شد، موضوع جمع‌آوری آب‌های سطحی را حساس دانست و بر ضرورت همکاری حوزه معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی و معاونت‌های این حوزه در شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه کرمان، برای جمع‌آوری سریع آب‌های سطحی، تأکید کرد.

وی افزود: برای جمع‌آوری هرچه سریع‌تر آب‌های سطحی از معابر شهر، نیروهای حوزه معاونت یادشده و دیگر سازمان‌هایی که می‌توانند در این مورد کمک کنند، باید از لحظه شروع بارندگی تا لحظه پایان، آماده‌باش کامل باشند.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان نیز، تأکید کرد: باید وضعیت چاه‌های جذبی کنترل شود و موضوع کنترل آب‌های سطحی در فعالیت‌های عمرانی، در اولویت قرار گیرد.

محمدرضا یحیی‌زاده، اظهار داشت: در مواقع بحرانی، امکانات سازمان عمران، کمک‌کار معاونان خدمات‌شهری مناطق خواهد بود.

کد خبر ۵۹۴۳۹۵۵




مجموعه های شهرداری برای جمع‌آوری سریع‌تر آب‌های سطحی همکاری کنند

منبع: مــهر
? مجموعه های شهرداری برای جمع‌آوری سریع‌تر آب‌های سطحی همکاری کنند