مجمع نمایندگان آماده برگزاری چهارمین سالگرد شهیدسلیمانی است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ظرفیت این مجمع در راستای برگزاری بهتر و باشکوه‌تر چهارمین سالگرد شهادت آماده است و به کار گرفته خواهد شد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی با […]

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ظرفیت این مجمع در راستای برگزاری بهتر و باشکوه‌تر چهارمین سالگرد شهادت آماده است و به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی با سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نششست مشترکی برگزار کرد.

وی ضمن تبریک هفته بسیج به فرمانده سپاه ثارالله و بسیجیان استان اظهار کرد: امروز یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیج را گرامی می‌داریم و درود می‌فرستیم به شهدای دلاور جبهه مقاومت و لشکر ثارالله و سردار سپهبد شهید سلیمانی بزرگ بسیجی دلاور ایران اسلامی که امروز جایش خالی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از فرصت فراهم شده برای پیگیری موضوعات استان افزود؛ یکی از محورهائی که لازم است، پیگیری شود موضوعات مربوط به نقش بسیج در حوزه فعالیت‌های اجتماعی عمرانی فرهنگی و غیره است.

پورابراهیمی گفت: در برنامه هفتم توسعه تلاش ما بر این است بتوانیم ظرفیت‌های جدیدی به مجموعه بسیج در بخش‌های مختلف اعطا کنیم و این ظرفیت‌ها در قالب احکام و قوانین برنامه هفتم توسعه در مجلس به تصویب رسیده و اکنون در حال بررسی در شورای نگهبان است.

وی بیان کرد: امیدواریم با این ظرفیت‌ها بتوانیم توانمندی‌های جدیدی برای مجموعه بسیج در کشور فراهم کنیم که منجر به افزایش کارآمدی نظام در حوزه‌های مختلف شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات خوب فرمانده سپاه ثارالله و مجموعه فرماندهان و کادرسپاه در کرمان در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی و عمرانی قابل تقدیر است که به نوبه خود از این اقدامات تقدیر می‌کنم.

سپاه ثاراالله درکنار نماینده ولی‌فقیه و استاندارکرمان پیگیر مشکلات مردم است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با توجه به اینکه توافقاتی با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام‌حسن مجتبی(ع) در ابتدای امسال بین مجمع نمایندگان، استاندار، سپاه ثارالله، قرارگاه سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) برگزار شده، انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر توافقات مرتبط با این توافق‌نامه عملیاتی و اجرائی شود و با توجه به اینکه اولویت‌های این تفاهم‌نامه رفع محرومیت در مناطق مختلف مانند رفع مشکل آب قنوات، خانه‌های بهداشت آموزش و پرورش و غیره استان کرمان است در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: با نشستی که اخیرا با استاندار کرمان برگزار شد راهکارهای عملیاتی استان مجزا از منابع ملی برای سهم اورده استان کرمان در حوزه قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی تعریف شده که امیدواریم با پیگیری فرمانده سپاه ثارالله و استاندار کرمان بتوانیم تا پایان امسال بخشی از تعهدات مربوط به این محورها را در حوزه استانی پیاده و اجرائی کنیم تا آثار و پیامدهای آن بتواند در زندگی معیشت و رفع مشکلات مردم کمک کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود؛ با توجه به فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردارسلیمانی همه ظرفیت‌های استانی و ملی با محوریت نماینده ولی فقیه نماینده عالی دولت و سپاه در کنار هم قرار می‌گیرند که امسال شاهد برگزاری آئین سالگرد باشکوه در کرمان باشیم.

در ادامه این نشست سردار محمدعلی نظری نیز از حضور و حمایت‌های دکتر پورابراهیمی به عنوان بسیجی لشکر ثارالله در هشت سال جنگ تحمیلی تشکر کرد و افزود: این یکی از افتخارات ماست که نمایندگان مجلس از افراد تاثیرگذار در جنگ و بسیجی واقعی در زمان بعد از جنگ هستند.

فرمانده سپاه‌ثارالله کرمان گفت: مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان و کمیسیون اقتصادی در پیگیری موضوعات مربوط به معیشت و حل مشکلات تشکر می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه برگزاری چهارمین سالگرد با هماهنگی سایر کرمان استان و استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان با شکوه برگزار شود.

انتهای خبر/طهماسبی




مجمع نمایندگان آماده برگزاری چهارمین سالگرد شهیدسلیمانی است

منبع:آرمـان
? مجمع نمایندگان آماده برگزاری چهارمین سالگرد شهیدسلیمانی است