مجلس قوی، حاصل مشارکت حداکثری در انتخابات است

عضو هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان کرمان گفت: مردم با حضور در انتخابات، مجلسی قوی و مقتدر را رقم خواهند زد. حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، […]

عضو هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان کرمان گفت: مردم با حضور در انتخابات، مجلسی قوی و مقتدر را رقم خواهند زد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، گفت: اساساً نظام جمهوری اسلامی ایران، یک نظام مردمی است که برپایه اراده ملت ایران شکل گرفته است که براساس آن اراده، اداره می‌شود.

عضو هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان ادامه داد: قطعا یکی از ابعاد مهم مردم‌سالاری دینی، حضور در انتخابات و حضور در صحنه برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی است که این اهمیت همواره وجود داشته است.

رئیس دادگستری کل استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: در شرایط فعلی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز این اهمیت دوچندان است و ان‌شاءالله مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان اصلح برای عضویت در مجلس شورای اسلامی، سرنوشت خوبی را برای ملت ایران رقم خواهند زد و در نتیجه، مجلسی قوی و مقتدر، حاصل این انتخابات خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با بیان اینکه حل مسائل و مشکلات اقتصادی، مسائل معیشتی و سایر موضوعات با حضور در انتخابات و مجلسی که بعد از برگزاری این انتخابات شکل می‌گیرد، رقم خواهد خورد، عنوان کرد: بهترین عامل تشویق برای حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات، توجه و آگاهی از اهمیت مشارکت و حضور حداکثری آنان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

عضو هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق و با تأکید بر اینکه مردم باید این مهم را بدانند که انتخابات می‌تواند نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت آن‌ها داشته باشد، خاطرنشان کرد: همه جوانان و رأی اولی‌ها که تعداد آنان زیاد است، پای صندوق‌های رأی بیایند و در سرنوشت مهم خود مشارکت و حضور پیدا کنند تا بهترین سرنوشت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی رقم بخورد.

انتهای خبر/م
 




مجلس قوی، حاصل مشارکت حداکثری در انتخابات است

منبع:آرمـان
? مجلس قوی، حاصل مشارکت حداکثری در انتخابات است