مجتمع‌های فرهنگی جنوب کرمان به سینما تبدیل می‌شوند 

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از تجهیز سالن سینما همه مجتمع فرهنگی و هنری در منطقه خبر داد که به زودی آماده خدمات‌رسانی خواهند شد.  حجت الاسلام سیداحمد حسینی  امروز ۳۰ آذرماه در حاشیه بازدید کارشناسان معاونت سینمایی وزارت ارشاد از زیرساخت‌های موجود برای راه‌اندازی سینما، گفت: بر اساس تفاهمنامه بین […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از تجهیز سالن سینما همه مجتمع فرهنگی و هنری در منطقه خبر داد که به زودی آماده خدمات‌رسانی خواهند شد. 

حجت الاسلام سیداحمد حسینی  امروز ۳۰ آذرماه در حاشیه بازدید کارشناسان معاونت سینمایی وزارت ارشاد از زیرساخت‌های موجود برای راه‌اندازی سینما، گفت: بر اساس تفاهمنامه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و معاونت سینمایی وزارت ارشاد سینماهای جنوب کرمان تجهیز  و راه‌اندازی می‌شوند و تیم‌های کارشناسی کار خود را شروع کرده‌اند که طی هفته آینده سینما جیرفت با تمام تجهیزات تحویل داده می‌شود. 

وی از تجهیز سالن سینما همه‌ی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان‌های جنوب کرمان خبر داد و افزود: سینماهای جنوب کرمان با تجهیزات کامل از جمله سیستم صوت، سیستم نور پرده و … تکمیل و آماده ارائه خدمات به مردم جنوب کرمان می‌شوند.

حسینی با ابراز تاسف از عدم برخورداری بعضی از شهرستان‌های جنوب کرمان از خدمات سینمایی اظهار کرد: بعضی از شهرستان‌های جنوبی تاکنون از خدمات سینمایی ثابت بی‌بهره بودند و فقط سینمای سیار به صورت محدود فعالیت می‌کرد که با تجهیز مجتمع‌های فرهنگی هنری جنوب کرمان به امکانات روز سینما، مردم این منطقه می‌توانند فیلم‌های روز سینمای ایران را همزمان با سینماهای سطح کشور ببینند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان توسعه ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی و هنری را یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم دانست و گفت: به همین منظور بزودی شاهد تجهیز و راه‌اندازی سالن‌های سینما در جنوب کرمان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سینما در این منطقه مورد توجه ویژه مردم و علاقه‌مندان قرار دارد، افزود: جنوب کرمان یکی از منطقه‌های مستعد کشور در عرصه فرهنگ و هنر به ویژه هنر سینماست و ما شاهد درخشش آثار تولیدی هنرمندان این دیار در عرصه ملی هستیم.

انتهای پیام




مجتمع‌های فرهنگی جنوب کرمان به سینما تبدیل می‌شوند 

منبع: ایـسنا
? مجتمع‌های فرهنگی جنوب کرمان به سینما تبدیل می‌شوند