مجاهدت های حوزه درمان در دوران کرونایی همچون دروان دفاع مقدس است

حجت الاسلام گروهی گفت: در دوران سخت و شدید کرونا که ترس از مرگ بر روابط اجتماعی حاکم شده بود تیم های درمان و پزشکی ساعت های متمادی جان خود را بر کف دست گرفته بودند و از بیماران مبتلا پرستاری می کردند و این جانفشانی ها با ایثارگری های دوران دفاع مقدس همتراز است. […]

حجت الاسلام گروهی گفت: در دوران سخت و شدید کرونا که ترس از مرگ بر روابط اجتماعی حاکم شده بود تیم های درمان و پزشکی ساعت های متمادی جان خود را بر کف دست گرفته بودند و از بیماران مبتلا پرستاری می کردند و این جانفشانی ها با ایثارگری های دوران دفاع مقدس همتراز است.

به گزارش فت فتو؛ صبح امروز علی اصغر خیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با حجت الاسلام گروهی امام جمعه شهرستان فاریاب دیدار و گفتگو کرد.

خیرخواه بیان کرد: هدف ما از این دیدار بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان فاریاب به ویژه بیماری کووید و تاکید بر استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان در راستای رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون کرونا است و باتوجه به اینکه روحانیون در مساجد با روزه داران ارتباط دارند در جهت آگاه سازی می توانند کمک شایانی داشته باشند.

حجت الاسلام گروهی گفت: همکاری همه ما در مقابله با بیمار کرونا یک امر لازم و ضروری است در این راه پزشکان و پرستاران خط مقدم هستند و چه بسیار شهدای مدافع سلامت هم داشتیم.

وی ابراز کرد: در دوران سخت و شدید کرونا که ترس از مرگ بر روابط اجتماعی حاکم شده بود تیم های درمان و پزشکی ساعت های متمادی جان خود را بر کف دست گرفته بودند و از بیماران مبتلا پرستاری می کردند و این جانفشانی ها با ایثارگری های دوران دفاع مقدس همتراز است.

انتهای پیام/




مجاهدت های حوزه درمان در دوران کرونایی همچون دروان دفاع مقدس است

منبع:آرمـان
? مجاهدت های حوزه درمان در دوران کرونایی همچون دروان دفاع مقدس است