مجاهدت‌های شهید سلیمانی؛ آغازگر یک جنبش تمدن اسلامی است/ اقتدار و تاثیر گذاری کنونی جبهه مقاومت، حاصل مجاهدت های این شهید است

احمد علی مقدم گفت: مجاهدت‌های سردار سلیمانی، آغازگر یک نهضت تمدنی اسلامی در عصر کنونی شده است. احمد علی مقدم در گفتگو با فت فتو؛ در رابطه با جامعیت ابعاد شخصیتی سردار شهید سلیمانی و سالگرد شهادت وی گفت: شهید قاسم سلیمانی یک شخصیت کاریزماتیک، ایثارگر و عملگرا بود که هیچ گاه بدنبال معرفی خود […]

احمد علی مقدم گفت: مجاهدت‌های سردار سلیمانی، آغازگر یک نهضت تمدنی اسلامی در عصر کنونی شده است.

احمد علی مقدم در گفتگو با فت فتو؛ در رابطه با جامعیت ابعاد شخصیتی سردار شهید سلیمانی و سالگرد شهادت وی گفت: شهید قاسم سلیمانی یک شخصیت کاریزماتیک، ایثارگر و عملگرا بود که هیچ گاه بدنبال معرفی خود نبود و بواسطه اخلاص و گمنامی که همانند حضرت زهرا (س) داشت، در نظر همه جهان اسلام محبوب شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی مطرح کرد: امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران همواره مرهون جانفشانی ها و گمنامی رزمندگان و شهدایی است که لحظه ای تردید به خود راه نداده اند و همواره اعتلای جمهوری اسلامی و اطاعت پذیری از ولایت فقیه دغدغه شان بوده است چراکه امروز نگاه همه فعالان جبهه مقاومت به انقلاب اسلامی و پرچمدار آن، امام خامنه‌ای است.

مقدم با بیان اینکه قاسم سلیمانی، درگیر هوای نفس و قدرت طلبی نبود، افزود: او و همرزمان شهیدش محبوب مردم ایران، عراق و بسیاری از کشور‌های جهان شده اند زیرا هدف او نابودی استکبار و رهایی مظلوم و آزادی قدس بود لذا همبستگی کنونی بین ایران و کشورهای منطقه، معنا و مفهوم گفتمان غالب بین جبهه مقاومت در مناطق وسیعی از جهان بخصوص در غرب اسیا را بوجود آورده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی با سیره عملی زندگی خود به همه ملت های مستضعف جهان فهماند که تنها را مقابله با دشمنان، اقتدار و تکیه بر توان داخلی است و نه سرسپردگی لذا دولت شرور و تروریست پرور آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی باید بدانند، سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، یک مکتب و مدرسه درس آموز پایان ناپذیر است.

وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در کشورهای منطقه و مقاومت و بیعت مجدد با آرمان‌های شهدای مقاومت، نشان از همبستگی  و اتحاد ناگسستنی ایران با جبهه مقاومت دارد چراکه شهادت حاج قاسم زمینه ای برای مطالبه و امتداد گفتمان جبهه مقاومت در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و علمی شده است و این راه تا پیروزی جهان اسلام باید با قدرت ادامه داشته باشد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی، یکی از محبوب‌ ترین و اثرگذارترین چهره های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی بود، بیان کرد: امریکا و سردمدارنش فکر نکنند با شهادت سردار سلیمانی پرونده مقاومت در عراق بسته شده است بلکه برگزاری مراسم های بزرگداشت سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت و شعار‌هایی که بر علیه امریکا و نیرو‌های اشغالگر داده می شود، هم سیلی محکمی بر صورت امریکا و اسرائیل است و هم نشاندهنده ادامه این راه و گفتمان است زیرا مقاومت از جبهه گروه‌های مقاومت خارج و تبدیل به یک جنبش اجتماعی شده است.

وی با اشاره به اینکه مجاهدت‌های سردار سلیمانی، آغازگر یک نهضت تمدنی اسلامی در عصر کنونی شده است، تاکید کرد: جنبش مقاومت تنها مختص به یک گروه و یک جبهه خاص نیست چراکه این جنبش اجتماعی از آسیا و خاورمیانه تا امریکای جنوبی و افریقا گسترش پیدا کرده و تبدیل به یک مطالبه عمومی مردم جهان اسلام  برای رهایی مسلمانان از چنگال استکبار شده است؛ لذا اقتدار و تاثیر گذاری کنونی جبهه مقاومت، حاصل مجاهدت های سردار سلیمانی است.

مقدم با ا اشاره به نقش تاثرگذار سردار سلیمانی در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، افزود: ریشه جبهه مقاومت در دفاع مقدس کشور ما رشد کرده است همچنین شهید سلیمانی بطور مداوم در جبهه های مختلف برای فلسطین، تقویت محور مقاومت و خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه این جبهه، مجاهدت می کرد و توانست با این تفکر و تلاش ها، معادلات جهان را برهم بزند و شهادت حاج قاسم نیز، اهمیت مقاومت را در جهان اسلام بیشتر کرد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با بیان اینکه سردار سلیمانی، نماد نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: سردار سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست و تا لحظه شهادت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشت و از هیچ چیز هراسی نداشت لذا شهادت حاج قاسم به عنوان سند جنایات تروریسم دولتی آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌ الملل و نشانه ضعف و زبونی آنان در برابر سرداران شجاع و نترس ایران اسلامی است.

وی اذعان کرد: حاج قاسم، الگوی امنیت فرهنگی ملت ایران و جبهه مقاومت در مقابل جبهه ظلم است و اهمیت مقاومت در جهان اسلام را بیشتر کرد همچنین وی تصویر یک جبهه مقاومت فعال و متحد را چنان به نمایش گذاشت که هرگز با رفتن سردار سلیمانی آسیب نخواهد دید، بلکه قوی‌تر خواهد شد لذا  شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی به همه ثابت کرد دامنه مقاومت باید گسترش یابد.

مقدم افزود: دیپلماسی مقاومت و راهبردی شهید سلیمانی سبب اتحاد و همگرایی جریان اسلامی منطقه و برخی کشورهای اسلامی علیه مستکبران و دشمنان اسلام به ویژه دولت تروریست پرور آمریکا شد بطوری که با این وحدت و همگرایی تمامی نقشه‌های شوم آنان در منطقه، به شکست مفتضحانه ای مبدل شد و موجب تزلزل امنیت آنها شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: استان کرمان بخاطر وجود مزار مطهر این شهید والامقام به استان مقاومت نام گرفته است بطوریکه هر روزه شاهد زیارت مشتاقان مرقد این بزرگوار از سراسر ایران و حتی کشورهای دنیا هستیم و از آنجاییکه روحیه انقلابی و جهادی، غیرت و ولایت مداری در شخصیت سردار شهید سلیمانی جمع شده بود لذا لازم است این شاخصه‌ها به نسل جوان و آینده جهان اسلام معرفی و منتقل شوند تا راه شهدای مقاومت، با عملی کردن سیره زندگی و منش آنان و معرفی مکتب حاج قاسم، ادامه یابد.

انتهای پیام/م




مجاهدت‌های شهید سلیمانی؛ آغازگر یک جنبش تمدن اسلامی است/ اقتدار و تاثیر گذاری کنونی جبهه مقاومت، حاصل مجاهدت های این شهید است

منبع:آرمـان
? مجاهدت‌های شهید سلیمانی؛ آغازگر یک جنبش تمدن اسلامی است/ اقتدار و تاثیر گذاری کنونی جبهه مقاومت، حاصل مجاهدت های این شهید است