مثنوی نوا با صدای وحیدتاج برای همنوایی با مردم خوی در سرچشمه طنین‌انداز شد

نذیر کرمان/کرمان تور کنسرت‌های وحیدتاج با عنوان هم‌نوا با خوی در سالن همایش‌های سرچشمه رفسنجان با حضور پر شمار علاقمندان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، مثنوی نوا با شعر( بشنو از نی مولانا) و همراهی تار بهزاد رواقی و کمانچه بهمن فریاد رس شامگاه ۲۰ خردادماه اجرا شد. تصنیف تیغ فریدون در مایه ابوعطا […]

نذیر کرمان/کرمان تور کنسرت‌های وحیدتاج با عنوان هم‌نوا با خوی در سالن همایش‌های سرچشمه رفسنجان با حضور پر شمار علاقمندان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، مثنوی نوا با شعر( بشنو از نی مولانا) و همراهی تار بهزاد رواقی و کمانچه بهمن فریاد رس شامگاه ۲۰ خردادماه اجرا شد.

تصنیف تیغ فریدون در مایه ابوعطا اجرا شد که بخش دوم تصنیف با عنوان ( المنته لله) با همراهی حاضران اجرا شد.

تصنیف رفتم در میخانه در مایه نوا اجرا شد و طبق معمول به درخواست علاقمندان مرغ سحر با همراهی حاضران با صدای وحید تاج در گام بالا و اوج به اجرا درآمد.

وحید تاج در سخنانی قبل از اجرای کنسرت اظهار کرد: تور کنسرت های هم‌نوا با خوی با همکاری و پیگیری های علی محبوبی مدیر پروژه هم نوا با خوی  از کرمان آغاز و در شهرهای رفسنجان و سرچشمه اجرا شده و در شهرهای تبریز، خوی، شیراز، اردبیل و گرگان ادامه خواهد داشت .

وی تصریح کرد: وقتی حضور علاقمندان به موسیقی اصیل ایرانی را می بینم احساس می‌کنم باید برای این مردم فرهنگ و هنردوست کاری اساسی کرد و موسیقی و آواز ایرانی را به معنای واقعی آن به مردم شناساند.

انتهای پیام




مثنوی نوا با صدای وحیدتاج برای همنوایی با مردم خوی در سرچشمه طنین‌انداز شد

منبع: ایـسنا
? مثنوی نوا با صدای وحیدتاج برای همنوایی با مردم خوی در سرچشمه طنین‌انداز شد