متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اِعمال شد

رئیس سازمان تامین اجتماعی جیرفت گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در تمامی رده‌ها اِعمال شد. به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» سهراب خیرخواه در خصوص متناسب‌سازی حقوق‌ها به خبرنگار دقیانوس گفت: بنای سازمان تامین اجتماعی تسهیل خدمات و متناسب‌سازی حقوق‌ها برای بازنشستگان است.   رئیس سازمان تامین اجتماعی جیرفت افزود: متناسب‌سازی حقوق‌ها با پایداری منابع […]

رئیس سازمان تامین اجتماعی جیرفت گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در تمامی رده‌ها اِعمال شد.

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» سهراب خیرخواه در خصوص متناسب‌سازی حقوق‌ها به خبرنگار دقیانوس گفت: بنای سازمان تامین اجتماعی تسهیل خدمات و متناسب‌سازی حقوق‌ها برای بازنشستگان است.

 
رئیس سازمان تامین اجتماعی جیرفت افزود: متناسب‌سازی حقوق‌ها با پایداری منابع یک موضوع کلان کشوری و مربوط به همه صندوق‌های بازنشستگی اعم از لشکری، کشوری و تامین اجتماعی است که در برنامه هفتم نیز تقدیم مجلس شد و اگر دولت منابع مالی آن را تامین کند و بدهی‌های خود را به سازمان تامین اجنماعی پرداخت نماید، متناسب‌سازی انجام می‌شود.
 
وی بیان کرد: زیرساخت‌های ارائه خدمات برای مراجعه کنندگان با امکانات الکترونیکی به خوبی مهیا است و مردم نسبت به امورات خود حتی با گوشی تلفن همراه خود نیز می‌توانند پیگیری لازم را انجام دهند.
 
خیرخواه تصریح کرد: خدمات درمانی کار اصلی سازمان تامین اجتماعی نیست و متولی اصلی بهداشت و درمان کشور، وزارت بهداشت است که سازمان تامین اجتماعی در خصوص درمان بیمه‌شدگان خود از دو روش استفاده می‌کند.
 
رئیس سازمان تامین اجتماعی جیرفت روش اول را درمان غیرمستقیم عنوان کرد و گفت: از مطب پزشکان خصوصی و بیمارستان‌های وزارت بهداشت خرید خدمت می‌کند و در هر شهری وجود دارد و در روش دوم درمان مستقیم درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها به صورت رایگان به بیمه‌شدگان خود ارائه خدمت می‌نماید.
 
وی از ارائه خدمات رایگان تامین اجتماعی گفت: در شهرستان جیرفت که سازمان و بیمارستان، درمانگاه و پلی‌کلینیک وجود دارد به بیمه‌شدگان اجباری خدمات صددرصد رایگان سرپائی و بستری ارائه می‌شود.
 
خیرخواه ابراز کرد: پرداخت هزینه نسخه الکترونیک داروخانه‌ها مربوط به حوزه درمان اسناد پزشکی و در حوزه معاونت درمان تامین اجتماعی پرداخت می‌گردد.
 
رئیس سازمان تامین اجتماعی جیرفت مطرح کرد: نسخه‌های الکترونیک حجم مراجعات مردمی به شعب تامین اجتماعی برای صدور دفترچه بیمه به میزان صددرصد کاهش داد، از تشکیل صف در شعب و داروخانه‌ها به شدت کاسته شد، در مصرف کاغذ خیلی صرفه‌جویی و به نفع نه تنها مردم بلکه کل کشور گردید و ایاب و ذهاب و جابجایی‌ها را برای مهر کردن دفاتر و نسخ کاغذی کاهش داد.
 
وی عنوان کرد: تقریباً ۹۰ درصد خدمات سازمان غیرحضوری است و پس از دوران کرونا سازمان با ایجاد زیرساخت‌های لازم درگاه ارائه خدمات غیرحضوری را به مردم معرفی و اکنون هر شخص حقیقی یا حقوقی اعم از کارفرما، بیمه شده و شرکت با رایانه شخصی، موبایل و یا مراجعه به کارگزاری‌های رسمی سازمان درخواست و نوع خدمت مورد نیاز خود را از سازمان مطالبه و پاسخ خود را دریافت می‌نماید.
 
خیرخواه ابراز کرد: درگاه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir به صورت کاملاً هوشمند خدمات سازمان را ارائه می‌نماید.
 
انتهای خبر/ امیری
 
 




متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اِعمال شد

منبع:آرمـان
? متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اِعمال شد