متقاضیان سهام عدالت مراقب کلاهبرداری سایبری باشند

کرمان- رییس پلیس فتا استان با اشاره به وقوع کلاهبرداری هایی در حوزه انتقال سهام عدالت گفت: پیامک‌ ها یا تماس‌های تلفنی با موضوع انتقال دارایی سهام عدالت متوفیان، کلاهبرداری است. سرهنگ محمدرضا رضایی در گفت و گو با نذیر کرمان، عنوان کرد: با توجه به افتتاح سامانه میراث جهت انتقال سهام عدالت متوفیان، برخی […]

کرمان- رییس پلیس فتا استان با اشاره به وقوع کلاهبرداری هایی در حوزه انتقال سهام عدالت گفت: پیامک‌ ها یا تماس‌های تلفنی با موضوع انتقال دارایی سهام عدالت متوفیان، کلاهبرداری است.

سرهنگ محمدرضا رضایی در گفت و گو با نذیر کرمان، عنوان کرد: با توجه به افتتاح سامانه میراث جهت انتقال سهام عدالت متوفیان، برخی افراد سودجو با قصد کلاهبرداری اقدام به ارسال پیام در بستر پیامک اپراتورهای تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این پیام‌های جعلی یک لینک آلوده برای دسترسی به اطلاعات تلفن همراه مخاطب ارسال و یا فرد به صفحه پرداخت بانکی هدایت و در صورت ورود اطلاعات کارت بانکی، نسبت به برداشت غیرمجاز از حساب فرد اقدام می‌نمایند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه ارسال هرگونه پیامک از طرف سرشماره های شخصی و یا تماس تلفنی با شما به بهانه انتقال دارایی متوفیان سهام عدالت از روش‌های کلاهبرداری است، گفت: از این رو شهروندان بایستی مراقب باشند به بهانه واریز سهام عدالت متوفیان از آنها کلاهبرداری نشود.

وی افزود: بهتر است شهروندان هرگونه خبر در این خصوص را فقط از طریق مراجعی مثل صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند و در صورت مشاهده هرگونه پیامک جعلی در این خصوص بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

کد خبر ۵۹۵۱۳۴۴




متقاضیان سهام عدالت مراقب کلاهبرداری سایبری باشند

منبع: مــهر
? متقاضیان سهام عدالت مراقب کلاهبرداری سایبری باشند