ماهور دختر احمدرضا احمدی: پدرم هوشیار است

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: «احمدرضا احمدی»،شاعر برجستۀ کرمانی،که از نیمه‌های اردیبهشت‌ماه در بیمارستان بستری شده بود،پس از ترخیص مجددا راهی بیمارستان شد و هنوز تحت نظر پزشکان است. ماهور احمدی،دختر این شاعر در تماس تلفنی مهدی ایرانی‌کرمانی،توضیح داد که پدرش همچنان در بيمارستان بستری است و هر چند حالش خوب نيست اما هوشیار است. پیش […]

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: «احمدرضا احمدی»،شاعر برجستۀ کرمانی،که از نیمه‌های اردیبهشت‌ماه در بیمارستان بستری شده بود،پس از ترخیص مجددا راهی بیمارستان شد و هنوز تحت نظر پزشکان است.

ماهور احمدی،دختر این شاعر در تماس تلفنی مهدی ایرانی‌کرمانی،توضیح داد که پدرش همچنان در بيمارستان بستری است و هر چند حالش خوب نيست اما هوشیار است.

پیش از این محسن بوالحسنی،از نزدیکان خانوادۀ احمدی نیز در خصوص مطالب منتشر شده دربارۀ عدم هوشیاری وی در برخی صفحه‌های مجازی،گفته بود که این شایعه به هیچ‌عنوان صحت ندارد و مغز احمدرضا به‌شدت هوشیار است و هیچ‌گونه ضایعۀ‌ مغزی ندارد و نسبت به پیرامونش کاملا هوشیار است.

به گزارش نذیر کرمان،احمدرضا احمدی،شاعر و نویسنده متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان است. از آثار او در حوزه شعر می‌توان به «دفترهای واپسین»،«دفترهای سالخوردگی»،«هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» و «روزی برای تو خواهم گفت» و از آثار او در حوزه کودک و نوجوان می‌توان به «دیگر در خانه پسرک هفت صندلی بود»،«دخترک ماهی تنهایی» و «مزرعه گل‌های آفتابگردان» اشاره کرد. /پ




ماهور دختر احمدرضا احمدی:پدرم هوشیار است

منبع:خبر کرمان
?

ماهور دختر احمدرضا احمدی:پدرم هوشیار است

:اخبار استان کرمان – فرهنگ