ماهان میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است

مختار آبادی از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد. حجت الاسلام مختارآبادی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان تشییع و به خاک […]

مختار آبادی از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد.

حجت الاسلام مختارآبادی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

امام جمعه ماهان با بیان اینکه شهدا منبع آرامش، سعادت و چراغ راه همه ما به شمار می‌روند، افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید در احیای آرمان‌های آنها تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختارآبادی با تاکید به ضرورت برگزاری با شکوه مراسم وداع با شهید، از مردم مؤمن و شهید پرور بخش ماهان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

وی افزود: زمان مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام، صبح دوشنبه ۵ دی ماه ساعت ۹ صبح در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اعلام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختارآبادی بیان کرد: همچنین زمان تشییع و دفن پیکر مطهر شهید گمنام سه شنبه ۶ دی ماه از شهر ماهان و سپس به سمت دانشگاه اعلام شد.

وی ادامه داد: همچنین اجتماع عظیم فاطمیون «خواهران» عصر دوشنبه ۵ دی ماه در شاه نعمت ا… ماهان با حضور شهید گمنام برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/ تاج الدینی
 




ماهان میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است

منبع:آرمـان
? ماهان میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است