مانور جهادی تعمیرات بر روی شبکه ۲۰ کیلو ولت راین و گلباف

مانور برق ۲۰ کیلوولت فشار متوسط و فشار قوی در منطقه راین و گلباف با حضور مأمورین اداره برق راین گلباف ماهان و شهرستان کرمان برگزار شد. به گزارش راه ارمان مدیر دیسپاچینگ  سید جواد حسینی گفت: در راستای تعمیرات پیشگیرانه خطوط ۲۰ کیلو ولت در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به شکلی برنامه […]

مانور برق ۲۰ کیلوولت فشار متوسط و فشار قوی در منطقه راین و گلباف با حضور مأمورین اداره برق راین گلباف ماهان و شهرستان کرمان برگزار شد.

به گزارش راه ارمان مدیر دیسپاچینگ  سید جواد حسینی گفت: در راستای تعمیرات پیشگیرانه خطوط ۲۰ کیلو ولت در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به شکلی برنامه ریزی شده که در خاموشی های جهت تعمیرات قرار می‌گیرند حداکثر استفاده انجام دهنده، به همین منظور از گروهای شهر های اطراف  امروز هم دعوت شده سرویس فشار متوسط هزار از شهرهای راین. ماهان. گلباف و کرمان  سرویس خط انجام دهند به منظور بازه زمانی گرفته می‌شود خاموشی اعمال می‌شود حداکثر استفاده انجام دهیم تعمیرات پیشگیرانه باشد پیش آمده های جوی برف و باران پیش می آید.

وی در ادامه گفت:  باید همواره با ارائه خدمات بهینه و مطلوب در راستای جلب رضایتمندی مشترکین گام برداریم و انجام این مانور هم در همین راستاست و در انجام کارها همواره رعایت نکات ایمنی را سرلوحه کار قرار دهیم. 

 مظفری ریس اداره برق راین گفت: به دستور معاونت بهره برداری و مدیرت بحران شرکت توزیع  برق شمال استان کرمان این مانور در راین انجام می‌شود و با توجه به این که خطوط ۲۰ کیلو وات پیش از ۶۰۰ کیلو متر است و فیدر هزار راین بیش از ۲۰۰ کیلومتر به همین دلیل  امروز در ۵ گروه کاری از شهر های اطراف تشریف آوردن برای اقدامات پیشگیرانه نصب تیر برق نصب ترانس و اگر در آینده به مشکل برخورد کردیم بتوانیم تامین برق پایدار برای مشرکین  داشته باشیم.

انتهای پیام/ تاج الدینی




مانور جهادی تعمیرات بر روی شبکه ۲۰ کیلو ولت راین و گلباف

منبع:آرمـان
? مانور جهادی تعمیرات بر روی شبکه ۲۰ کیلو ولت راین و گلباف