مانور تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق جنوبشرق کشور در بم برگزار شد

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان از برگزاری موفق مانور تمرینی – آموزشی مقابله با حوادث طبیعی صنعت آب و برق جنوبشرق کشور با رویکرد زلزله، در شرق استان کرمان خبر داد. علی رشیدی امروز ۲۵ دی ماه در حاشیه برگزاری این مانور در بم با اشاره به موفقیت آمیز بودن مانور […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان از برگزاری موفق مانور تمرینی – آموزشی مقابله با حوادث طبیعی صنعت آب و برق جنوبشرق کشور با رویکرد زلزله، در شرق استان کرمان خبر داد.

علی رشیدی امروز ۲۵ دی ماه در حاشیه برگزاری این مانور در بم با اشاره به موفقیت آمیز بودن مانور تمرینی-آموزشی صنعت آب و برق جنوبشرق کشور، اظهار کرد: به منظور بالا بردن سطح آمادگی نیروهای عملیاتی و با هدف انسجام بخشی، هوشمندسازی خدمات و بهره‌گیری از دانش و اطلاعات روز برای مدیریت حوادث طبیعی با رویکرد زلزله، مانور تمرینی-آموزشی صنعت آب و برق منطقه جنوبشرق در شهرستان بم در حال برگزاری است.

رئیس شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمان با بیان اینکه مدت زمان اجرای این مانورها دو روزه است، تصریح کرد: در روز اول برگزاری مانور عملیاتی و در روز دوم به تحلیل نتایج و بررسی دستاوردهای آن پرداخته می شود.

وی افزود: مانورهای تمرینی آموزشی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE از سال ۱۳۹۸ برنامه‌ریزی و در سطح کشور با مشارکت شرکت‌های صنعت آب و برق استان‌ها برگزار می‌شود و تاکنون دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

رشیدی اظهار کرد: این مانور با حضور شرکت های آب و برق منطقه ای کرمان، سیستان بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی و با محوریت سازمان آب و برق بم در حال برگزاری است.

انتهای پیام




مانور تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق جنوبشرق کشور در بم برگزار شد

منبع: ایـسنا
? مانور تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق جنوبشرق کشور در بم برگزار شد