مانع زدایی اولویت جدی برای توسعه سرمایه گذاری است

کرمان- استاندار کرمان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تلاش‌های دولتمردان برای مردم‌ ملموس نیست، گفت: برای توسعه سرمایه گذاری باید مانع زدایی کنیم. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار با اشاره به اینکه این هفته فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و عملکرد دولت به مردم است، اظهار داشت: یک سال تلاش دولتمردان در بخش‌های […]

کرمان- استاندار کرمان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تلاش‌های دولتمردان برای مردم‌ ملموس نیست، گفت: برای توسعه سرمایه گذاری باید مانع زدایی کنیم.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار با اشاره به اینکه این هفته فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و عملکرد دولت به مردم است، اظهار داشت: یک سال تلاش دولتمردان در بخش‌های مختلف، همراهی با سرمایه‌گذار و بسیاری خدمات دیگر در یک هفته دولت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تلاش‌ها در منظر مردم نیست، گفت: تلاش‌های پنهان و شبانه‌روزی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی انجام می‌شود که برای مردم ملموس نیست.

وی با بیان اینکه معیشت مردم برای همه مهم است، ادامه داد: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری زیادی در حوزه‌های مختلف در استان کرمان وجود دارد و باید فضا را برای آنها فراهم کرد تا این ظرفیت‌ها فعال شود و در راستای توسعه و سرمایه‌گذاری باید مانع‌زدایی کنیم.

کد خبر ۵۸۷۴۷۸۵




مانع زدایی اولویت جدی برای توسعه سرمایه گذاری است

منبع: مــهر
? مانع زدایی اولویت جدی برای توسعه سرمایه گذاری است