ماندگاری: مردم دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند

استاد حوزه و انشگاه گفت: انگلیس خبیث و عمال آن بدانند خون‌هایی که در این چند ماه بر زمین ریختید اگر هزاران شهید دیگر را از ما بگیرید این مردم دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و راه شهدا را با خون خود ادامه می‌دهند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام […]

استاد حوزه و انشگاه گفت: انگلیس خبیث و عمال آن بدانند خون‌هایی که در این چند ماه بر زمین ریختید اگر هزاران شهید دیگر را از ما بگیرید این مردم دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و راه شهدا را با خون خود ادامه می‌دهند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری امشب در یادواره شهید محمود اخلاقی و یادبود شهدای مظلوم امنیت و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، فداکار استاندار کرمان، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای امنیت اظهار داشت: امام (ره) فرمود انقلاب اسلامی ایران بسترساز ظهور امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه خدا در قرآن کریم وعده داده است که ظهور امام زمان(عج) قطعی است، گفت: تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم است و مجلس شهدا برای ما یادآور آن است که مکتب ما مکتب عاشورا است و شهدای ما در مسیر امام حسین(ع) عاشورایی شدند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه پیام شهدا این است که دروغ دشمن را باور نکنید و منتظر واقعی امام زمان(عج) باشید، افزود: اگر می‌بینید امام جامعه دائماً به جامعه امید تزریق می‌کند برای آن است که به ظهور ایمان دارد.

فرمانده سپاه استان کرمان: اقدامات تروریستی ماهیت اصلی دشمن را بر همگان روشن کرد
امام جمعه کرمان: باید از استقلال کشور دفاع کنیم

وی با بیان اینکه دشمن نقاط ضعف را سیاه‌نمایی می‌کند تا به اهداف شوم خود برسد، ادامه داد: دشمن تجربه بدبین کردن مردم به امام حسن(ع) و امام علی(ع) را دارد و از این تجربه می‌خواهد دوباره بهره‌برداری کند.

ماندگاری با اشاره به اینکه امروز وظیفه نخبگان و خواص جامعه است که وعده‌های خدا را برای مردم بازگو کنند و اجازه ندهند مردم ناامید شوند، بیان کرد: انسان ناامید، بی‌انگیزه است و دشمن از همین ناامیدی و بی‌انگیزگی بهره‌گیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پیام اول تمام شهدا امیدواری به ظهور امام زمان(عج) است، گفت: مقاومت در راه خدا حتماً درد و سختی دارد، اما در راه خدا نباید ناامید شد و در مقابل شیطان تسلیم بود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه کشور ۴۳ سال است که با ویروس داخلی و خارجی دشمنان می‌جنگد و در این راه نباید خسته شد، افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌های سختی را بر علیه کشور آغاز کرده است اما با وجود تمام این تحریم‌ها و حتی جنگ هشت ساله تحمیلی ما پیشرفت کردیم.

وی با بیان اینکه ایرانی اسلامی به‌دنبال آن است که نقشه قرآن و عترت را پیاده کند و حتماً دشمن از حکومت اسلامی می‌ترسد و توطئه می‌کند، ادامه داد: امروز امید دادن به یکدیگر بزرگ‌ترین کار خیر است.

امام جمعه کرمان: دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود علیه انقلاب شکست خورد
امام جمعه کرمان: مبارزه بی‌امان ملت ایران با استکبار و آمریکا تا پیروزی نهایی ادامه دارد

ماندگاری با اشاره به اینکه امام راحل فرمود وقتی می‌توانیم بسترساز ظهور باشیم که طاغوت را سرنگون کنیم و ما طاغوت داخلی شاهنشاهی را سرنگون کردیم، افزود: بزرگ‌ترین مبارزه با طاغوت مبارزه با نفس است و مسئولان بدانند کم کاری‌ها نوعی طاغوت است که باید با آن مبارزه کنند.

وی با بیان اینکه پیام دوم شهدا این است که به یکدیگر ظلم نکنید و همچون شهدا نسبت به هم مهربانی کنید، گفت: کسی که گرفتار پست و مقام است، نمی‌تواند رهرو شهدا باشد و گرفتار طاغوت درونی خودش است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مبارزه با نفس پیام شهیدان است و هر که بر نفس خود غلبه کند شهدایی می‌شود و شهید سلیمانی فرمود که هر که شهید زندگی کند شهید می‌شود، بیان کرد: پیام سوم شهیدان است که از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی پیروی کرده و آن را جهانی کنید.

وی با بیان اینکه وظیفه ما است که اسلام را در جامعه پیاده کنیم، افزود: مدیری که به‌دنبال پارتی بازی است در وجود آن اسلام پیاده نشده است؛ مردم! ما در برابر خون شهدا مدیون هستیم و باید تلاش کنیم تا بستر ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.

ماندگاری با اشاره به اینکه امیدواری به ظهور، مبارزه با نفس و پیاده‌سازی اسلام پیام شهیدان است، گفت: امروز پیروی از ولایت فقیه پیام شهیدان است و در سخنان و وصیت‌نامه حاج قاسم این مهم بارها بیان شده است که مقام معظم رهبری را تنها نگذارید.

وی بیان کرد: انگلیس خبیث و عمال آن بدانند خون‌هایی که در این چند ماه بر زمین ریختید اگر هزاران شهید دیگر را از ما بگیرید این مردم دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و راه شهدا را با خون خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/۵۱۱/




ماندگاری: مردم دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند

منبع: تسنــیم
? ماندگاری: مردم دست از انقلاب اسلامی برنمی‌دارند