مامور وظیفه‌شناس فهرجی مانع آلودگی آب آشامیدنی ۶۰ خانوار شد

مأمور اتفاقات اداره آبفا شهرستان فهرج با اشاره به اینکه لوله ترکیده شده لوله ۶۳ بود به این معنی که بیش از ۶۰ انشعاب به آن نصب بود، گفت: نیتم آب‌رسانی به‌خاطر خدا و برای مردم است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«فت فتو»؛ چهارشنبه هفته گذشته تصاویری از فعالیت مأمور اتفاقات آبفای شهرستان […]

مأمور اتفاقات اداره آبفا شهرستان فهرج با اشاره به اینکه لوله ترکیده شده لوله ۶۳ بود به این معنی که بیش از ۶۰ انشعاب به آن نصب بود، گفت: نیتم آب‌رسانی به‌خاطر خدا و برای مردم است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«فت فتو»؛ چهارشنبه هفته گذشته تصاویری از فعالیت مأمور اتفاقات آبفای شهرستان فهرج در بین حجم وسیعی از آب در شبکه‌های اجتماعی منعکس شد. حمیدرضا عبدالله دخت، کسی است که برای خدمت به همشهریان خود در عمق بیش از یک متر کانال رفت تا مشکل ترکیدگی لوله آب را حل کند.

حمیدرضا عبدالله دخت در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی «فت فتو» گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته پس از اتمام ساعت اداری، به منزل برگشتم؛ البته ما باید شبانه‌روز در خدمتم مردم باشیم؛ زمانی که به منزل رسیدم یکی از شهروندان تماس گرفت و عنوان کرد که در بلوار ۲۲بهمن لوله آب ترکیده است.

مأمور اتفاقات اداره آبفا شهرستان فهرج ادامه داد: با کم‌ترین امکانات به محل حادثه رفتم، شرایط بسیار نامناسب بود، چرا که لوله‌ آب زیر آسفالت بود و آب از آسفالت بیرون می‌زد؛ عمق کانال حدود یک الی یک‌و‌نیم متر بود، دست به کار شدم تا به لوله آب رسیدم، آب بسیار زیاد بود و به دلیل آنکه نیت ما آب‌رسانی به‌خاطر خدا و برای مردم است، شروع به کار کردم.

وی افزود: آن روز هوا بسیار سرد بود، به لوله آب رسیدم، لوله ۶۳ بود به این معنی که بیش از ۶۰ انشعاب به آن نصب بود؛ با خود گفتم که اگر بخواهم این کار را انجام ندهم، همشهریانم باید آب کثیف استفاده کنند و مشخص نبود که چه بیماری‌هایی ایجاد می شد؛ از سوی دیگر دیواری کنار محل ترکیدگی لوله آب بود که اگر جلوی هدر رفت آب را نمی‌گرفتم، آب زیر دیوار می‌رفت و خراب می‌شد.

عبدالله دخت اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که در این امتحان الهی موفق شدم و افتخار می‌کنم در مجموعه ای هستم که سردار د‌ل‌ها اولین کار خود را از این اداره آغاز کردند.

مأمور اتفاقات اداره آبفا شهرستان فهرج با تأکید بر این‌که من کارم برای رضای خدا بود خاطر نشان کرد: از مسئولان خواهشمندم که امکانات انسانی و خودرویی در اختیارمان بگذارند؛ چرا که با توجه به وسعت شهرستان فهرج، امکانات زیادی در اختیار نداریم.

به گزارش فت فتو؛ در پی فداکاری مأمور آبفای شهرستان فهرج، جمعی از مسئولان استانی و شهرستان از اقدام این مأمور فهرجی تقدیر و تشکر کردند و همچنین روز گذشته حمیدرضا عبدالله دخت با حضور در وزارت نیرو از سوی وزیر نیرو مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای خبر/م




مامور وظیفه‌شناس فهرجی مانع آلودگی آب آشامیدنی ۶۰ خانوار شد

منبع:آرمـان
? مامور وظیفه‌شناس فهرجی مانع آلودگی آب آشامیدنی ۶۰ خانوار شد