مامور انتظامی یگان تکاوری رودبارجنوب به شهادت رسید

کدخبر : ۵۴۳۳۹۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۱۱:۴۲:۲۴ در درگیری با اشرار مسلح، فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تایید درگیری ماموران یگان تکاوری رودبارجنوب با اشرار مسلح گفت: طی این درگیری یک نفر از اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و سرباز وظیفه یونس محمدی نیز شهید شد. به گزارش نذیر کرمان  به نقل از پایگاه خبری پلیس، […]

در درگیری با اشرار مسلح،

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تایید درگیری ماموران یگان تکاوری رودبارجنوب با اشرار مسلح گفت: طی این درگیری یک نفر از اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و سرباز وظیفه یونس محمدی نیز شهید شد.


به گزارش

نذیر کرمان


 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید گفت: صبح امروز بیست و چهارم اسفند ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

 

بیشتر بخوانید:

نیروهای پلیس و اشرار مسلح در جنوب کرمان با یکدیگر درگیر شدند

 

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری، اشرار اقدام به تیراندازی کردند و طی این درگیری سرباز وظیفه “یونس محمدی” به شهادت رسید، همچنین سرباز وظیفه “امید رضا دستجردی” نیز از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلح دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد گفت: ماموران جان بر کف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

وی با اشاره به سابقه شرارت و نا امنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان کرد: ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

سردار فرشید ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید گرانقدر شهید”یونس محمدی” به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عج) و خانواده داغدارش، با اشاره به اینکه حال همرزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.




آیا این خبر مفید بود؟






مامور انتظامی یگان تکاوری رودبارجنوب به شهادت رسید

منبع: مــوج
? مامور انتظامی یگان تکاوری رودبارجنوب به شهادت رسید