ماموران پلیس بخش راین جان کودک ۵ ساله رانجات دادند

کرمان_فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از نجات جان یک کودک۵ ساله توسط ماموران انتظامی بخش راین خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، ظهر شنبه در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش راین که در منطقه گردشگری آبشار راین برای برقراری امنیت مسافران نوروزی مستقر بودند متوجه می‌شوند یک دختر بچه ۵ ساله […]

کرمان_فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از نجات جان یک کودک۵ ساله توسط ماموران انتظامی بخش راین خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، ظهر شنبه در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش راین که در منطقه گردشگری آبشار راین برای برقراری امنیت مسافران نوروزی مستقر بودند متوجه می‌شوند یک دختر بچه ۵ ساله که به همراه خانواده در حال گردش بوده، دچار ایست قلبی شده و علائم حیاتی خود را از دست داده است.

وی افزود: همکاران انتظامی به محض مشاهده این رخداد بر اساس مهارت‌های اولیه ای که در حوزه امداد و نجات داشتند به کمک این خانواده شتافته و بحمدالله با تنفس مصنوعی و روش‌های خاص دیگر موفق می‌شوند این کودک را احیا و وی را از مرگ حتمی نجات دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه این اقدام مأموران پلیس بخش راین تقدیر خانواده کودک خردسال و دیگر شهروندان و همچنین انعکاس پیام‌های قدردانی به سامانه ۱۹۷ را به همراه داشت گفت: خداوند منان را شاکریم که همکاران انتظامی در کنار حفظ نظم و امنیت شهروندان توانستند با این مهارت خود به کمک این خانواده بشتابند و یک کودک معصوم را احیا کنند.

کد خبر ۶۰۶۵۵۲۷




ماموران پلیس بخش راین جان کودک ۵ ساله رانجات دادند

منبع: مــهر
? ماموران پلیس بخش راین جان کودک ۵ ساله رانجات دادند