ماملت شهادتیم و شهادت را سعادت می‌دانیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب در سپاه ثارالله گفت: با شهادت حاج‌قاسم طی چهار سال اخیر انقلابی دیگر در د‌‌‌‌ل‌های مردم رقم خورده است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ محمود بهبودی ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و گفت: دشمن فکر می‌کند با فجیع‌ترین جنایات می‌تواند […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب در سپاه ثارالله گفت: با شهادت حاج‌قاسم طی چهار سال اخیر انقلابی دیگر در د‌‌‌‌ل‌های مردم رقم خورده است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ محمود بهبودی ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و گفت: دشمن فکر می‌کند با فجیع‌ترین جنایات می‌تواند مردم ولایت‌مدار ما را از انقلاب، ولایت و شهداء دور کند، دست به جنایت‌های وحشیانه می‌زند، زن و کودکان بی‌گناه ما را به خون می‌کشد اما غافل از آن است که ما ملت امام حسینیم و از شهادت باکی نداریم.
 
وی افزود: همان‌طور که شهید سلیمانی فرمودند؛ ما ملت شهادتیم، شهادت را سعادت می‌دانیم و با این اقدامات دشمن اندکی ترس در دل‌های ما جای نمی‌گیرد، دشمن در محاسبات خود اشتباه کرده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب در سپاه اظهار کرد: این روحیه شهادت‌طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت را از مولایمان امام حسین علیه‌السلام به ارث برده‌ایم، مشاهده کردیم که یکی از اعضای خانواده سلطانی با هشت شهید، باز می‌گوید جز زیبایی چیزی ندیدم، این روحیه را در کجای دنیا دیده‌ایم.
 
وی عنوان کرد: مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب عاشوراست، این مکتب است که با وجود اقدامات تروریستی و وحشیانه دشمن باز چند ساعت بعد مردم ما در صحنه حضور یافتند و نگذاشتند که دشمن به اهداف خود برسد.
 
محمود بهبودی تصریح کرد: شهید سلیمانی ابعاد شخصیتی گسترده‌ای دارد که این ابعاد در شخصیت مردم و بسیاری از دوستداران ایشان اثر گذاشته است که اگر خلاف این بود ما در این چند روز اخیر بعد از اقدام تروریستی دشمن این همه زیبایی از عاشقان ولایت و شهید سلیمانی را مشاهده نمی‌کردیم.  
 
فرمانده ناحیه مقاومت فاریاب افزود: در همه جای کشور و استان کرمان مردم در تشییع شهداء پرشور ظاهر شدند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل،  حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست به دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب ثابت کردند که با این ترفندها و اقدامات تروریستی از مکتب شهید سلیمانی و ولایت دست نمی‌کشند و دشمن این خیال خام را به گور خواهد برد. 
 
وی بیان کرد: ویژگی‌های سپهبد شهید سلیمانی همچون اخلاص در عمل، ولایت‌مداری، ایثار و از خودگذشتگی نمونه بارزی از شخصیت بی‌نظیر او است که در کمتر کسی این ویژگی‌ها قابل مشاهده است.
 
بهبودی ویژگی‌های دیگر شهید سلیمانی را این‌گونه بیان کرد: حساسیت در برابر نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن، عمل به هنگام(در دفاع مقدس و دفاع از حرم و در لبنان و کمک به غزه و در سیل خوزستان) و به شدت ولایت‌مدار بود.
 
وی گفت: روحیه انقلابی، عملکرد موفق شهید سلیمانی در جنگ تحمیلی و در برابر داعش در سوریه و عراق، در لحظات سخت از دشمن روی بر نتافت و سستی به خود راه نداد ،در برابر فشارهای دشمن و سنگینی برنامه‌های جنگی مانند کوه استوار بود
 
بهبودی ابراز کرد: حاج‌قاسم بعد از مجاهدت ۴۰ ساله به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت در راه خداوند متعال بود، رسید.
 
وی در پایان تصریح کرد: همه ما باید برای ترویج گسترده مکتب شهیدسلیمانی بیش از پیش تلاش کنیم و ادامه‌دهنده راه و مکتب حاج‌قاسم باشیم، حاج‌قاسمی که در وصیت‌نامه خود به ولایت‌مداری تأکید بسیار دارد و از شئون عاقبت‌بخیری را پیروی از ولایت می‌داند.

منبع: فاریاب خبر

انتهای خبر/پناهی
 




ماملت شهادتیم و شهادت را سعادت می‌دانیم

منبع:آرمـان
? ماملت شهادتیم و شهادت را سعادت می‌دانیم