ماده ۱۷ شرکت تعاونی تولید و سهامی زراعی در جنوب کرمان اجرایی می‌شود

اولین جلسه اجرای ماده ۱۷ شرکت تعاونی تولید و سهامی زراعی در جنوب کرمان انجام شد. به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» از جیرفت به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان، اولین جلسه نحوه اجرای ماده ۱۷ شرکت‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی برگزار شد. در ابتدای این نشست محمد […]

اولین جلسه اجرای ماده ۱۷ شرکت تعاونی تولید و سهامی زراعی در جنوب کرمان انجام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» از جیرفت به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان، اولین جلسه نحوه اجرای ماده ۱۷ شرکت‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان به عنوان دبیر این کارگروه گزارشی از عملکرد تعاونی‌های تولید و شرکت‌های سهامی زراعی و نحوه فعالیت آنان ارائه داد و دستورالعمل ابلاغی را برای حاضرین قرائت و تبیین نمود.

مدیرتعاون روستایی جنوب کرمان بررسی مشکلات تشکل‌های نظام بهره‌برداری و نظارت بر امورات این تشکل‌ها از وظایف شورای ماده ۱۷ دانست و اظهار کرد: اعضای این شورا باید در جهت توانمندسازی تعاونی‌های تولید و شرکت‌های سهامی زراعی گام بردارند.

وی عنوان کرد: با توسعه فعالیت تشکل‌های بخش کشاورزی می‌توان از ساز و کارهای موجود بخش کشاورزی در سطح جنوب استان بهترین بهره‌برداری را انجام داد.

بلندنظر در این نشست پس از بحث و تبادل نظر افزود: ارزیابی و احصاء مشکلات و رتبه‌بندی شرکت‌های سهامی زراعی و تعاونی‌های تولید در سه سطح فعال، نیمه فعال و غیرفعال توسط تعاون روستایی انجام شود.

وی مطرح کرد: از انتظارات و نیازهایی که دستگاه‌های عضو شورای استانی از شرکت‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی دارند می‌توان به برون رفت از مشکلات آنها اشاره کرد.

مدیرتعاون روستایی جنوب کرمان اظهار کرد: کمیته‌ای جهت امکان سنجی تشکیل شرکت‌های سهامی زراعی  و تعاونی تولید متشکل از نماینده تعاون روستایی و مدیران جهاد شهرستان‌ها تشکیل شود و در جلسه بعدی احکام اعضاء شورا توسط مدیریت تعاون روستایی به عنوان دبیر کمیته تهیه و توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب امضاء و ابلاغ گردد.

انتهای خبر/ امیری




ماده ۱۷ شرکت تعاونی تولید و سهامی زراعی در جنوب کرمان اجرایی می‌شود

منبع:آرمـان
? ماده ۱۷ شرکت تعاونی تولید و سهامی زراعی در جنوب کرمان اجرایی می‌شود