ماجرای حکم قضایی تخلیه موقوفه بهزیستی در کرمان

برای کودکان مرکز آموزشی و حمایتی کودکان زیرمجموعه بهزیستی کرمان بطور موقت مکانی اختصاص یافته است. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان در واکنش به اجرای حکم قضایی تخلیه یک موقوفه که محل فعالیت برای مرکز آموزشی و حمایتی کودکان زیرمجموعه بهزیستی بوده؛ در نشست خبری گفت: اخیرا جلسه‌ای […]

برای کودکان مرکز آموزشی و حمایتی کودکان زیرمجموعه بهزیستی کرمان بطور موقت مکانی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان در واکنش به اجرای حکم قضایی تخلیه یک موقوفه که محل فعالیت برای مرکز آموزشی و حمایتی کودکان زیرمجموعه بهزیستی بوده؛ در نشست خبری گفت: اخیرا جلسه‌ای با حضور مقامات قضایی برگزار شد که مقام قضایی دستور به تفاهم دادند و ما با اوقاف تفاهم کردیم که حدود ۱۰روز مهلت تخلیه داده شود اما چند روز بیشتر طول کشید.

وحیدزاده ادامه داد: جابه‌جایی مراکز نگه‌داری کار ساده‌ای به خصوص در پایان سال نیست؛ در نشستی که با حضور مقامات قضائی و اداره اوقاف برگزار شد قرار شد به ما فرصت دهند تا زمینه برای جابه‌جایی فراهم شود.

حجت الا سلام ابراهیمی رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان گفت: در دو فرصت داده شده (ده روز و یکماه) بهزیستی برای تخلیه این ملک اقدام نکرده بود و مجبور به اجرای حکم تخلیه شدیم.

دهقانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی هم در این باره گفت: تامین محیط آموزشی مناسب برای این کودکان پیگیری و از آنان عذرخواهی می شود.

شیخ شعاعی معاون فرهنگی شهردار کرمان هم اعلام کرد: یک مکان بطور موقت در اختیار کودکان مرکز آموزشی و حمایتی کودکان زیرمجموعه بهزیستی قرار گرفته است.

کد ویدیو




ماجرای حکم قضایی تخلیه موقوفه بهزیستی در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ماجرای حکم قضایی تخلیه موقوفه بهزیستی در کرمان