ماجرای تعطیلی داروخانه شهداد چه بود؟

کرمان– فت فتو– بخش شهداد در شهرستان کرمان غیر از داروخانه مرکز بهداشت، یک داروخانه دیگر داشت که آن هم تعطیل شده، این درحالی است که مسئولان متولی می گویند مجوز نداشته و درحال راه اندازی یک داروخانه جدید هستند. مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به پیگیری خبرنگار فت فتو گفت: داروخانه […]

کرمانفت فتو– بخش شهداد در شهرستان کرمان غیر از داروخانه مرکز بهداشت، یک داروخانه دیگر داشت که آن هم تعطیل شده، این درحالی است که مسئولان متولی می گویند مجوز نداشته و درحال راه اندازی یک داروخانه جدید هستند.

مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به پیگیری خبرنگار فت فتو گفت: داروخانه ای که در شهداد غیرفعال شد مجوز نداشت؛ داروخانه  قمر در مرکز بهداشت این شهر در حال فعالیت است و بزودی نیز یک داروخانه با مجوز و به طور کامل توسط یک پزشک داروساز راه اندازی می شود.

محمد حصیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو و در تشریح این موضوع تصریح کرد: یک خانم در این شهر داروخانه ای را بدون مجوز راه اندازی کرده بود و خود صاحب این داروخانه نیز بعد از مدتی آن را بست و به دنبال آن بود تا مجوز بگیرد در حالی که مجوز داروخانه تنها به کسانی که در این زمینه تحصیلات و تخصص دارند تعلق می گیرد.

مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: ما هم پیگیر این موضوع شده ایم و در کمیسیون مربوطه تاسیس یک داروخانه در شهداد را تصویب کردیم، از طریق رسانه ها فراخوان دادیم تا متقاضیان به ما مراجعه کنند و سه نفر درخواست دادند و یک نفر از میان آنان پذیرفته شده است.

به گفته وی، پس از طی همه مراحل یک ماه باید از زمان آگهی می گذشت و بالاخره برنده مشخص شد و روند بازگشایی آن نیز بسرعت طی می شود.

به گزارش فت فتو، داروخانه قمر در شهداد در محل مرکز بهداشت این شهرستان در ساعات فعالیت مرکز بهداشت در زمان حضور پزشک باز است.




ماجرای تعطیلی داروخانه شهداد چه بود؟

منبع: ایرنـا
? ماجرای تعطیلی داروخانه شهداد چه بود؟