لیگ برتر بسکتبال؛ برتری ذوب آهن در ماراتنی تماشایی

تهران- فت فتو- جدال تماشایی دو تیم ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان به سود نماینده اصفهان خاتمه یافت. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو، در این دیدار که از ساعت ۱۷:۳۰در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد، دو تیم از گروه الف رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران به مصاف هم رفتند. […]

تهران- فت فتو- جدال تماشایی دو تیم ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان به سود نماینده اصفهان خاتمه یافت.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو، در این دیدار که از ساعت ۱۷:۳۰در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد، دو تیم از گروه الف رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران به مصاف هم رفتند.

کوارتر اول این بازی با نتیجه ۲۲ بر ۱۴ به سود ذوب آهن به پایان رسید، کوارتر دوم ۲۶ بر ۷ از آن نظم آوران سیرجان شد، کوارتر سوم ۲۵ بر ۲۲ بازهم به سود نماینده سیرجان خاتمه یافت تا کار در کوارتر چهارم دنبال شود، این کوارتر نیز با نتیجه ۲۸ بر ۱۴ به سود ذوب آهن تمام شد تا هر دو تیم در امتیاز ۷۹ مساوی شوند.

تلاش دو تیم در وقت اضافه نخست به تساوی ۱۲ بر ۱۲ ختم شد تا کار در وقت اضافه دوم دنبال شود. در وقت اضافه دوم ذوب آهن بهتر عمل کرد و با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۹ فاتح این ماراتن تماشایی شد.

رقابت های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود که در گروه الف، شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان با هم رقابت می کنند. 




لیگ برتر بسکتبال؛ برتری ذوب آهن در ماراتنی تماشایی

منبع:ایرنـا
? لیگ برتر بسکتبال؛ برتری ذوب آهن در ماراتنی تماشایی