لیست ابتدایی من جذب نشد/ با چند بازیکن مذاکره کردیم اما زورمان از نظر مالی نرسید

فت فتو/کرمان سرمربی مس رفسنجان می گوید لیست ابتدایی‌اش به مدیران باشگاه برای فصل جاری جذب نشده است. محمد ربیعی در حاشیه دیدار دوستان مس رفسنجان و پیکان در مجموعه ایران‌خودرو تهران اظهار داشت: در ابتدا از طریق رسانه شما عرض سلام و دلتنگی خود را برای مردم رفسنجان می‌فرستم چون شهروند افتخاری این شهر […]

فت فتو/کرمان سرمربی مس رفسنجان می گوید لیست ابتدایی‌اش به مدیران باشگاه برای فصل جاری جذب نشده است.

محمد ربیعی در حاشیه دیدار دوستان مس رفسنجان و پیکان در مجموعه ایران‌خودرو تهران اظهار داشت: در ابتدا از طریق رسانه شما عرض سلام و دلتنگی خود را برای مردم رفسنجان می‌فرستم چون شهروند افتخاری این شهر هستم و چهار سال در این شهر هستم و اینقدر مردم رفسنجان به بنده لطف دارند و پیامهای زیادی را ارسال می کنند که حس علاقمندی زیادی به رفسنجان دارم و از آنها تشکر می کنم.

وی در خصوص ثبات سرمربی در تیم مس رفسنجان گفت: من مربی هستم که در مجموع زیاد تیم عوض نمی کنم. سه سال در شهرداری اردبیل و سه سال در بادران تهران بودم و چهار سال در مس رفسنجان هستم. یعنی ۱۰ سال از کارنامه کاری بنده در سه باشگاه بوده است. در دنیا هم پروژه‌های فنی به این حالت شکل می گیرد و این ثبات به مجموعه باشگاه کمک کرده است.

وی افزود: به طور مثال برنامه صعود ما به لیگ برتر سه ساله بود اما یکساله صورت گرفت. سال اول هدف ما بقای تیم بود اما رتبه هشتم و تک رقمی را کسب کردیم. سال دوم هم ارتقا داشت. در اینجا از کل مدیران از آقایان زیندینی، علیزاده، هیات مدیره محترم و آقایان دکتر سعدمحمدی و رستمی مدیران سابق و فعلی صنایع مس تشکر می کنم.

ربیعی ادامه داد: جواب این اعتماد این شده که مس رفسنجان در کشور یک هویت قوی از لحاظ ساختاری پیدا کرده و خود را با باشگاههایی که سالها در سطح اول فوتبال کشور هستند هم‌تراز کند و این قابل اعتنا است. این حاصل یک کار گروهی است و جواب هم خوب بوده و مردم هم فهمیده و قدردان هستند و این خیلی به ما کمک کرده است

سرمربی مس رفسنجان بیان کرد: در دو سال اخیر پیشنهادات زیادی داشتم اما اولاً با باشگاه قرارداد داشتم و باشگاه با جدایی‌ام مخالفت کرد ثانیاً حس خیلی خوبی بین من و مدیران مجموعه وجود دارد در جهت اینکه کار انجام می دهیم و سبب شد مسیر را با مس رفسنجان ادامه دهیم.

وی افزود: دورنما و رویکردی که برای آینده است رویکرد مناسبی برای تشکیل باشگاه حرفه ای، باثبات و استمرار در سطح اول فوتبال کشور است و امیدوارم روزی شاهد حضور این تیم در جام باشگاههای آسیا و کسب مقام در این مسابقات باشیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه سال گذشته توانستیم خود را به جمع شش تیم مدعی قهرمانی برسانیم، اضافه کرد: ۷۵ درصد ساختار سال گذشته را حفظ و جای آنها بازیکن جذب کردیم مثلا در دورازه نیاز به ترمیم بودیم، در دفاع نیاز به دو بازیکن داشتیم علیاری را از دست دادیم شیمبا را جایگزین کردیم. با تشکر از عقیل کعبی که دو سال فوق العاده داشت که تشخیص دادم آنحا باید یک جابجایی صورت گیرد.

ربیعی گفت: خیلی تیم پرهزینه و با تغییرات زیاد نداشتیم مثلاً فائزالرشیدی را دادیم حامد لک را گرفتیم. سال گذشته در همان بازی اول محمد انصاری را از دست دادیم که تا پایان فصل کسی را جذب نکردیم. الان هم محمد انصاری هم عقیل کعبی را از دست دادیم ایمان سلیمی و رامتین سلسیمان زاده را آوردیم. مهدی کیانی را در نیم‌فصل از دست دادیم و پورامینی را آوردیم، با تشکر از ایشان، فرشید باقری را جذب کردیم.

سرمربی مس رفسنجان با تاکید بر اینکه لیست ابتدایی من جذب نشد، گفت: با تلاشی که آقایان زیندینی، علیزاده و بقیه دوستان انجام دادند توانستیم با آن بودجه ای که داشتیم وارد فصل نقل و انتقالات شدیم. با چند بازیکن هم وارد مذاکره شدیم اما زورمان از نظر مالی نرسید اما با توجه به بودجه باشگاه، تیم امسال را تشکیل دادیم که تیم خوبی است.

ربیعی در پایان گفت: رقیبان سرسختی داریم، ببینید تیم های فولاد، سپاهان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر چه بازیکنانی جذب کرده‌اند و آنها هم در این مسئله پرقدرت حاضر شدند و در مجموع بین ۸ تا ۹ تیم در بالای جدول رقابت سنگین وجود دارد.

انتهای پیام




لیست ابتدایی من جذب نشد/ با چند بازیکن مذاکره کردیم اما زورمان از نظر مالی نرسید

منبع: ایـسنا
? لیست ابتدایی من جذب نشد/ با چند بازیکن مذاکره کردیم اما زورمان از نظر مالی نرسید