لوازم خانگی مردم مناطق سیل زده جنوب کرمان در حال تحویل است

کرمان – مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان گفت: لوازم خانگی مردم مناطق سیل زده در حال تامین و تحویل به سیل زدگان است. محمد علی روح اللهی در گفتگو با مهر اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از روزهای ابتدایی بروز سیل در جنوب کرمان در کنار مردم سیل زده این مناطق […]

کرمان – مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان گفت: لوازم خانگی مردم مناطق سیل زده در حال تامین و تحویل به سیل زدگان است.

محمد علی روح اللهی در گفتگو با مهر اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از روزهای ابتدایی بروز سیل در جنوب کرمان در کنار مردم سیل زده این مناطق بود و در حال اجرای تعهدات خود در این مناطق هستیم.

وی گفت: تمام سعی مسئولان بر عادی شدن شرایط زندگی مردم در این مناطق به خصوص برای مردم محروم منطقه است و امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را رفع کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات ستاد تأمین لوازم خانگی خانوارهایی است که در سیل لوازم منزلشان از بین رفته است و در همین راستا درآخرین مورد روز گذشته ۵۰۰ سری لوازم خانگی تحویل مردم شد.

روح الهی همچنان از تأمین دام مردم خبر داد و گفت: در سیل دام‌های مردم تلف شدند و از همان روز اول ما برای تأمین دام مردم ورود کردیم و در حال تأمین دام‌های مردم هستیم که در نهایت موجب بهبود معیشت مردم و دامداران خواهد شد.

کد خبر ۵۴۲۹۷۳۷




لوازم خانگی مردم مناطق سیل زده جنوب کرمان در حال تحویل است

منبع: مــهر
? لوازم خانگی مردم مناطق سیل زده جنوب کرمان در حال تحویل است