لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در کرمان کشف شد

کرمان- رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۲۰۵ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق و مقادیری پارچه به ارزش ۳ میلیارد ریال از دو باب مغازه خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امین یادگارنژاد افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی قضائی و […]

کرمان- رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۲۰۵ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق و مقادیری پارچه به ارزش ۳ میلیارد ریال از دو باب مغازه خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امین یادگارنژاد افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان سازمان صمت استان از دو واحد صنفی لوازم آرایشی و بهداشتی و فروش منسوجات بازدید کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از واحد صنفی آرایشی ۲۰۵ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی و در بازرسی از واحد بعدی مقادیری پارچه قاچاق که کارشناسان ارزش مجموع آنها را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند را کشف و در این راستا ۲ متهم را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در پایان از شهروندان خواست: به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق در صورت مشاهده هرگونه دپو و یا فروش کالای قاچاق مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

کد خبر ۶۰۱۳۱۷۵




لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در کرمان کشف شد

منبع: مــهر
? لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در کرمان کشف شد