لطفا سالم پیر شوید

سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت:باید برای روند سالم پیر شدن برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.  علیرضا وحیدزاده گفت: پیشرفت و روند رو به رشد اقدامات وبرنامه‌های تعریف شده ونزدیک شدن برنامه‌های طرح ریزی شده به مرحله عملیاتی شدن کامل در این حوزه در فاصله نشست قبلی شورا تاکنون نشان از دقت نظر ونگاه […]

سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت:باید برای روند سالم پیر شدن برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

 علیرضا وحیدزاده گفت: پیشرفت و روند رو به رشد اقدامات وبرنامه‌های تعریف شده ونزدیک شدن برنامه‌های طرح ریزی شده به مرحله عملیاتی شدن کامل در این حوزه در فاصله نشست قبلی شورا تاکنون نشان از دقت نظر ونگاه مسئولانه دست اندرکاران وتشکل‌های مردم نهاد فعال در این حوزه را دارد اگرچه هنوز از نقطه وجایگاه قابل قبول فاصله داریم.

او به روند رو به رشد سالمندی در کشور اشاره کردو گفت: اهمیت توجه جدی به مسئله سالمندی و روند سالم پیر شدن ما را بر آن می‌دارد تا با برنامه ریزی دقیق برای هریک از سازمان‌های مرتبط با موضوع، شرح وظیفه‌ای مشخص ارائه ودر فواصل زمانی تعیین شده با رصد اقدامات به طور جدی پیگیر برنامه‌های کوتاه مدت میان مدت وبلند مدت برای این مهم باشیم.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان با تقدیر از تشکل‌های مردم نهاد ومراکز فعال درحوزه سالمندان، استفاده از توان استارت آپ‌ها ونخبگان دانشگاهی در حوزه مسائل سالمندی را بهترین واثر بخش‌ترین مسیر در رسیدن به اهداف در این حوزه ذکر کرد.

فت فتو کرمان کرمان




لطفا سالم پیر شوید

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? لطفا سالم پیر شوید