لزوم خدمات رسانی مطلوب به زائران در سالگرد شهید سلیمانی

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان بر خدمات رسانی مطلوب به زائران در سالگرد شهید سلیمانی تاکید کرد. به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام دهه مقاومت و شاهد حضور پرشمار مسافران در استان کرمان خواهیم بود. وی افزود: در این رابطه […]

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان بر خدمات رسانی مطلوب به زائران در سالگرد شهید سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام دهه مقاومت و شاهد حضور پرشمار مسافران در استان کرمان خواهیم بود.

وی افزود: در این رابطه پلیس با برنامه ریزی های لازم و اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی آماده خدمات رسانی مطلوب به مسافران و زائران مرقد مطهر سردار دل ها است.

فرشید بیان کرد: اجرای چندین طرح سراسری به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت و کالای قاچاق از جمله مهمترین اقدامات اخیر مجموعه انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: همچنین تشدید برخورد با عاملان حمل و توزیع مواد مخدر و اجرای طرح های ترافیکی از دیگر اقدامات اخیر مجموعه انتظامی به شمار می روند.

وی یادآوری کرد: راه اندازی سامانه پایش تصویری در جیرفت و انجام پیگیری های لازم برای توسعه این سامانه در دیگر نقاط استان از رویدادهای خوب حوزه نظم و امنیت بوده است.

فرشید تصریح کرد: پلیس همواره برای برقراری نظم و امنیت و مدیریت ترددهای درون و برون شهری به صورت شبانه روزی تلاش می کند که این رویه همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار دل ها مهمترین ماموریت پلیس کرمان خواهد بود.

وی سپس با ذکر نام و یاد شهدای حادثه تروریستی راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: به یاد این شهدای گرانقدر در واحدهای انتظامی تمام شهرستان های استان درخت کاشته شده است.

فرشید آمادگی همه جانبه پلیس برای رویارویی با اینگونه حوادث و حفظ جان و امنیت هموطنان را از دیگر رویدادهای اخیر مجموعه انتظامی استان کرمان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان از مردم قدرشناس استان کرمان خواست همواره با خادمان نظم و امنیت همراهی و آنها را از دعای خیر خود فراموش نکنند.

کد خبر ۵۹۷۸۱۲۴




لزوم خدمات رسانی مطلوب به زائران در سالگرد شهید سلیمانی

منبع: مــهر
? لزوم خدمات رسانی مطلوب به زائران در سالگرد شهید سلیمانی