لزوم توجه به ویژه به استان کرمان در حوزه راه، آب و بهداشت و درمان

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: پروژه‌های آبرسانی با همت دولت آغاز شده و با توجه به اینکه امسال حدود ۱۸ میلیمتر بارندگی داشتیم، باید در حوزه آب به استان کرمان کمک شود و اعتبارات ویژه‌ای برای اجرای پروژه‌های آبی استان اختصاص یابد. محمدمهدی فداکار امروز ۱۲ بهمن ماه در شورای مشترک اداری، برنامه‌ریزی و گفت […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: پروژه‌های آبرسانی با همت دولت آغاز شده و با توجه به اینکه امسال حدود ۱۸ میلیمتر بارندگی داشتیم، باید در حوزه آب به استان کرمان کمک شود و اعتبارات ویژه‌ای برای اجرای پروژه‌های آبی استان اختصاص یابد.

محمدمهدی فداکار امروز ۱۲ بهمن ماه در شورای مشترک اداری، برنامه‌ریزی و گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور اظهار کرد: جغرافیای بزرگ کرمان هزینه‌هایی به استان تحمیل می‌کند و با توجه به اینکه استان کرمان در نقطه گره ترافیکی و ترانزیتی قرار دارد، باید به جاده‌سازی و نگهداری جاده‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه بیان کرد: پروژه‌های آبرسانی با همت دولت آغاز شده و با توجه به اینکه امسال حدود ۱۸ میلیمتر بارندگی داشتیم، باید در حوزه آب به استان کرمان کمک شود و اعتبارات ویژه‌ای برای اجرای پروژه‌های آبی استان اختصاص یابد.

استاندار کرمان با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی استان اظهار کرد: استان کرمان در حوزه درمان باید هم به کرمان و هم به سیستان و بلوچستان خدمت‌رسانی کند. 

وی با اشاره به عدد مازاد درآمدهای استان کرمان درخواست کرد: از محل مازاد درآمد استان به کرمان کمک شود تا از طریق این اعتبارات زیرساخت‌های استان را تکمیل کنیم.

فداکار بیان کرد: ۸۶۸ پروژه با اعتبار ۱۹.۵ همت در دهه فجر آماده افتتاح و کلنگ‌زنی داریم و تا پایان سال پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در حوزه مسکن عقب افتادگی داشتیم و تا عید حدود ۱۰ هزار قطعه زمین به واجدین شرایط واگذار خواهد شد.

استاندار کرمان با اشاره به تعامل بخش دولتی با اتاق بازرگانی استان اظهار کرد: ظرفیت‌های خوب معدنی در جنوب استان کرمان وجود دارد که باید فعال شوند.

انتهای پیام




لزوم توجه به ویژه به استان کرمان در حوزه راه، آب و بهداشت و درمان

منبع: ایـسنا
? لزوم توجه به ویژه به استان کرمان در حوزه راه، آب و بهداشت و درمان