لزوم توجه به اولویت‌ها در انجام امر به معروف و نهی از منکر

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان خواستار توجه به اولویت ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر شد. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی در دیدار با سرپرست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، گفت: رأس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نماینده ولی فقیه […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان خواستار توجه به اولویت ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر شد.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی در دیدار با سرپرست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، گفت: رأس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نماینده ولی فقیه است و هیچ کاری نباید بدون هماهنگی با نماینده حضرت آقا انجام شود.

سردار معروفی ادامه داد: به همین جهت حضرت آقا در سپاه نماینده دارد و در استان کرمان ما همه کارها را با نماینده حضرت آقا در سپاه هماهنگ می‌کنیم، مسئولیت شرعی فرهنگی بر عهده نماینده حضرت آقا در استان است.

وی افزود: اگر بخواهیم در این حوزه موفق شویم باید بر اساس فرآیند پیش برویم و فرایند اول فضا سازی است یعنی ما در استان کرمان در این حوزه نیاز به فضا سازی داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در ادامه باید فرهنگ سازی و بعد از آن گفتمان سازی کنیم.

وی تصریح کرد: علت اینکه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به سپاه واگذار شده است این است که سپاه از شبکه عمیق بسیج مردمی را استفاده کند.

سردار معروفی تصریح کرد: علت اینکه دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به سپاه واگذار کردن این است که سپاه ساختار نظامی دارد و به نماینده ولی خدا وصل است سیاسی نیست و دولت‌ها با گرایش سیاسی نمی‌توانند تصمیم گیرنده آن باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اولویت امر به معروف و نهی از منکر افزود: تا زمان و دشمن را نشناسیم اولویت را متوجه نمی‌شویم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند «حفظ نظام اوجب واجبات است» و رهبر معظم انقلاب بیان کردند «حفظ نظام بزرگترین معروف است»، تصریح کرد: ما باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به این مهم توجه کنیم که اولویت چیست؟

وی با طرح این سوال که آیا امر به معروف و نهی از منکر صرفاً در حوزه مسائل لباس و چهره است، عنوان کرد: باید به این مهم در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاست، روابط اجتماعی و در مدیران توجه شود، اگر مدیر سالم شد جامعه سعادتمند می‌شود.

وی گفت: قانون اساسی ما بر اساس دین و دستورات قرآن و ائمه است، حاکمیت ما صفر تا صد مردمی است که از ویژگی‌های حکومت ماست.

سردار معروفی ادامه داد: اگر مردم را از انقلاب اسلامی جدا کنیم فقط یک شاکله و پوسته می‌ماند.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: مردم ما پای انقلاب ایستاده‌اند گاهی با حرکت‌هایی امید را از مردم می‌گیریم جامعه ما هوشیار است و نباید جامعه را به سمت موضوعاتی که اولویت ندارند برد.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز بزرگترین مطالبه گران انقلاب، بسیج ماست که بسیج انقلاب است، گفت: ما جانمان را برای احیا امر به معروف و نهی از منکر می‌دهیم و سپاه و بسیج را فدای آن می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما سپاه را خرج مثلث مردم، ولایت و انقلاب می‌کنیم خاطر نشان کرد: خرج مردم می‌کنیم چون مردم پای انقلاب و دین ایستاده‌اند، خرج انقلاب می‌کنیم چون انقلاب خدا و اهل بیت است هزینه ولایت می‌کنیم چرا که حقیقت دین است با این نگاه سپاه به کمک می‌آید.

کد خبر ۵۴۳۴۵۶۶




لزوم توجه به اولویت‌ها در انجام امر به معروف و نهی از منکر

منبع: مــهر
? لزوم توجه به اولویت‌ها در انجام امر به معروف و نهی از منکر